راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

یارانه نقدی مهرماه کی واریز می‌شود؟ ؛ زمان‌بندی جدید امروز 22 مهر

بر اساس روال ماه‌های گذشته و اعلام وزارت رفاه، مرحله ۱۶۴ یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که مرحله ۱۶۴ یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز می‌شود. این واریز شامل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است.

راهنمای خرید تکراتو

یارانه دهک‌های اول تا سوم در ۲۵ مهرماه و یارانه دهک‌های چهارم به بعد در ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب‌ها واریز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده وضعیت یارانه نقدی خود، به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنید.

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه 1403

مرحله اول واریز یارانه نقدی شامل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است که در تاریخ 20 مهرماه به ازای هر نفر مبلغ 600 هزار تومان به حساب مشمولین واریز شد. یارانه معیشتی دهک‌های اول تا سوم در ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه 1403

مبلغ یارانه دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و مبلغ یارانه دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است. برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی https://my.gov.ir/ مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یارانه‌های نقدی به صورت مستمر و دوره‌ای پرداخت می‌شوند. مبلغ و نحوه پرداخت یارانه‌ها بسته به سیاست‌ها و بودجه دولت هر سال ممکن است تغییر کند. به طور معمول، یارانه‌ها ماهیانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص زمان واریز مبلغ یارانه برای مشمولین یارانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر