راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات ردمی A3 Pro لو رفت [+قیمت و عکس‌های واقعی]

یک فروشگاه آنلاین کنیایی مشخصات ردمی A3 Pro را فاش کرد. این فروشگاه علاوه‌بر مشخصات کلیدی، چند عکس و قیمت گوشی ردمی آ 3 پرو را نیز منتشر کرده است.

Gizmochina گزارش کرده عکس‌هایی که منتشر شده‌اند، احتمالا رسمی نبوده و طراحی نهایی نیستند. همچنین باید اشاره کنیم که در نسل‌های قبلی سری ردمی A، مدل‌های A2 Pro و A1 Pro وجود نداشتند. بنابراین، اگر این فهرست درست باشد، ردمی A3 Pro اولین مدل پرو از سری ارزان قیمت ردمی A خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

این دستگاه پیش از این در کد‌های HyperOS هم دیده شده بود که همین موضوع، به نام و مشخصات جدیدی که منتشر شده، اعتبار می‌بخشد.

مشخصات ردمی A3 Pro

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی پرو براساس ساختارهای نسخه‌ استاندارد ردمی A3 ساخته شده است. این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.88 اینچ برخوردار شده که از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. وظیفه پردازش نیز بر عهده‌ی تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra خواهد بود و از این نظر، نسبت به تراشه Helio G36 در ردمی A3 عملکرد بهتری دارد.

تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra در ردمی آ 3 پرو با رم 8 گیگابایت جفت می‌شود. دوربین هم بخش دیگری است که نسبت به نسخه استاندارد، آپگرید‌های قابل توجهی دریافت می‌کند. فهرستی که اخیرا از مشخصات ردمی A3 Pro منتشر شده نشان می‌دهد که این موبایل هوشمند به سنسور اصلی 50 مگاپیکسل مجهز خواهد شد که یک پیشرفت مهم نسبت به دوربین 8 مگاپیکسل در ردمی A3 است.

به نظر می‌رسد که شیائومی برای این گوشی ارزان قیمت از یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است؛ اما هنوز توان شارژ آن مشخص نیست. اسکنر اثر انگشت هم در لبه گوشی تعبیه شده است.

قیمت ردمی A3 Pro

شاید یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ردمی A3 پرو، قیمت آن باشد. در فهرست فروشگاه آنلاین کنیایی به قیمت 110 دلاری اشاره شده که نشان می‌دهد ردمی A3 Pro در بازار گوشی‌های پایین‌رده و ارزان رقابت خواهد کرد.

نظر شما درباره مشخصات و قیمت ردمی A3 Pro چیست؟ آیا تا به حال از گوشی‌های این خانواده استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر