راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش سوزوکی جیمنی 22 مهر 1403 ؛ شرایط فروش جیمنی [+ قیمت و مشخصات فنی]

فروش سوزوکی جیمنی 22 مهر 1403 از درب نمایندگی‌های فروش آغاز شد. در این طرح، شرایط فروش جیمنی برای متقاضیان سامانه یکپارچه تعیین شده است.

شرکت راسا موتور خاورمیانه، عهده دار واردات خودرو Suzuki Jimny به ایران است. این شرکت که همکاری خوبی با شرکت تولیدکننده این خودر در کشور هند دارد، شرایط فروش سوزوکی جیمنی 22 مهر 1403 را برای متقاضیان این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

سوزوکی جیمنی یکی از خودروهای حاضر در بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز بود که توسط «شرکت ماروتی سوزوکی» از هند به معرض دید فعالان حوزه خودرو گذاشته شد.

حال فراخوان سوزوکی جیمنی نسخه 5 درب توسط این شرکت صادر شده و خریداران این خودرو ژاپنی جذاب، می‌توانند مراحل تکمیل وجه را انجام دهند. بدیهی‌ست که مهلت واریز وجه سوزوکی جیمنی محدود است و باید به این نکته توجه شود.

فروش سوزوکی جیمنی 22 مهر 1403

بیست‌وهشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو تبریز از تاریخ 17 لغایت 20 مهر 1403 برگزار شد. در این نمایشگاه شاهد حضور برندهای خودروسازی ایرانی و خارجی بودیم که با جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود پا به این نمایشگاه گذاشته بودند.

یکی از خودروسازان خارجی فعال در نمایشگاه خودرو تبریز، شرکت هندی ماروتی سوروزکی بود که محصولات برند سوزوکی را تولید و مونتاژ می‌کند. این شرکت با خودرو وارداتی «سوزوکی جیمنی» به میان فعالان بازار خودرو آمد تا نوید فراخوان فروش این خودرو ژاپنی را به خریداران بدهد.

تنها 2 روز پس از پایان نمایشگاه تخصصی خودرو تبریز، فراخاون واریز وجه Suzuki Jimny صادر شده است. بدین‌وسیله تمامی متقاضیان این خودرو که پیش‌تر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده، باید مبلغ قطعی سوزوکی جیمنی معادل 2 میلیاردو 579 میلیون تومان را به شکل پیش‌پرداخت و پرداخت نهایی پرداخت کنند. بدیهی‌ست که عدم پرداخت به موفع وجه خودرو، متقاضی از لیست تحویل حذف خواهد شد.

شرایط فروش سوزوکی جیمنی را می‌توانید در بخشنامه زیر بخوانید:

فروش سوزوکی جیمنی 22 مهر 1403

مشخصات فنی و آپشن‌های سوزوکی جیمنی

برای اطلاع از مشخصات فنی سوزوکی جیمنی و آپشن‌های این خودرو، می‌توانید کاتالوگ زیر را مشاهده کنید:

فروش سوزوکی جیمنی 22 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

مخاطبین عزیز تکراتو، شما درخصوص شرایط فروش و مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودرو ژاپنی جذاب چه نظری دارید؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر