راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویدیوی تبلیغاتی ویوو ایکس 200 پرو قدرت عکاسی این گوشی را به نمایش می‌گذارد

ویوو با انتشار خبرها و عکس‌های مختلف، اشتیاق و انتظار را برای رونمایی از سری ویوو ایکس 200 بیشتر کرده است. این کمپانی به‌تازگی با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی، قدرت عکاسی ویوو ایکس 200 پرو را به تصویر کشیده است.

این ویدیوی جدید، در یک صحرای زیبا و کنسرتی شبانه ضبط شده و طراحی ماژول دوربین بزرگ را نمایش می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی تبلیغاتی ویوو ایکس 200 پرو

ویوو تاکنون اطلاعاتی را درباره ویوو ایکس 200 پرو، مخصوصا دوربین این گوشی منتشر کرده است. پیش از این، نمونه عکس‌هایی را که با دوربین ویوو ایکس 200 پرو و سایر گوشی‌های سری ایکس 200 ثبت شده، با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش gsmarena، ویوو ایکس 200 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل سونی LYT-818 مجهز خواهد شد. جالب است بدانید که سری ویوو ایکس 200 از Live Photos پشتیبانی می‌کنند که به‌گفته‌ی ویوو، با فرمت لایو فوتوز اپل سازگاری دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در تنظیمات دوربین ویوو ایکس 200 پرو، لنز پریسکوپ 200 مگاپیکسل با فاصله کانونی 135 میلی‌متر است. همچنین، می‌دانیم که ویوو در این گوشی پرچمدار از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9400 استفاده می‌کند که اخیرا معرفی شده و امتیاز 3 میلیون را در AnTuTu دریافت کرده است.

نظر شما درباره ویوو ایکس 200 پرو و توانایی آن در عکاسی چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند رقیبانی مثل سری شیائومی 15 را به چالش بکشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر