راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این عکس واقعی، طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 پرو را نشان می‌دهد

به‌تازگی عکسی از یک گوشی در دست معاون کمپانی شیائومی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به گوشی پرچمدار جدید شیائومی است. در این عکس، طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 پرو با چند تفاوت نسبت به نسل قبلی دیده می‌شود.

این طراحی به‌نوعی شبیه به سری شیائومی 14 است؛ اما تغییرات جزئی هم دیده می‌شود که این مدل‌ها را از هم متمایز می‌کند. این عکس جدید، یک گوشی را در دست وانگ شیائویان، معاون شیائومی نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 پرو

این عکس نشان می‌دهد که فلش خارج از ماژول دوربین قرار گرفته است. با توجه به رندرهای قبلی که طراحی مشابهی داشتند، می‌توانیم حدس بزنیم که این عکس مربوط به شیائومی 15 پرو است.

طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 پرو

در این تصویر، رنگ‌بندی مشکی را می‌بینیم؛ اما شیائومی 15 پرو احتمالا در رنگ‌های سفید و نقره‌ای نیز عرضه می‌شود. همچنین، طبق گزارش gizmochina، جنس ماژول دوربین هم ارتقاء پیدا می‌کند و شیائومی احتمالا از سرامیک استفاده خواهد کرد.

مشخصات شیائومی 15 پرو

انتظار می‌رود که شیائومی 15 پرو به نمایشگر 6.78 اینچ 120 هرتز مجهز شود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 الیت برخوردار شده و با حداکثر رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت جفت می‌شود.

اما درباره تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو باید گفت که احتمالا به سنسور 50 مگاپیکسل واید با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.5، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل و لنز تله فوتوی 50 مگاپیکسل با فاصله کانونی 120 میلی‌متر و زوم 5x مجهز خواهد شد.

شیائومی در پرچمدار جدیدش از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که با توان 90 وات سیمی و 80 وات بی‌سیم شارژ می‌شود.

برخی شایعات به این اشاره کرده‌اند که شیائومی احتمالا تا زمان معرفی تراشه اسنپدراگون 8 الیت منتظر می‌ماند و سری شیائومی 15 را قبل از رونمایی رسمی تراشه‌ی پرچمدار کوالکام معرفی نمی‌کند. همچنین، گفته می‌شود که این گوشی‌ها در مرحله اول، فقط در چین عرضه می‌شوند و تاریخ عرضه جهانی آنها مشخص نیست.

نظر شما درباره طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 پرو چیست؟ آیا این سبک طراحی می‌تواند توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر