راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: ماژول دوربین گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن در این عکس‌ به تصویر کشیده شد

یک افشاگر معروف اخیرا عکس‌هایی از یک گوشی را منتشر کرده و هیچ توضیحی درباره آن ارائه نداده است. اما با توجه به شباهت این عکس‌ها با رندرهای قبلی، می‌توانیم حدس بزنیم که مربوط به گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن هستند.

گلکسی زد فولد 6، جدیدترین گوشی تاشوی کتابی سامسونگ است. این اسمارت‌فون نسبت به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی زد فولد 5 ارتقاء یافته؛ اما با توجه به رقابت شدید در این بازار، طرفداران انتظار بیشتری از این غول کره‌ای دارند. برخی شایعات مدعی هستند که سامسونگ از مدت‌ها پیش برای نسخه‌ای جدید از فولد 6 برنامه‌ریزی کرده و احتمالا آن را با اسم رسمی Galaxy Z Fold 6 Special Edition معرفی می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

Androidauthority گزارش کرده که نسخه‌ی اسپشیال ادیشن، ویژگی‌های آپگریدشده‌ی بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. پیش از این، رندرهایی از این گوشی منتشر شده بود که با عکس‌های جدید همخوانی دارند.

رندرهای گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن

ایوان بلاس به‌تازگی دو رندر از یک گوشی هوشمند را بدون هیچ توضیح اضافه‌ای منتشر کرده است. عکس زیر، ماژول دوربین در پنل پشتی را نشان می‌دهد که سه لنز دوربین روی آن قرار دارد. در این عکس، برجستگی ماژول دوربین و هرکدام از حلقه‌های دوربین دیده می‌شوند.

رندرهای گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن

رندر دوم، یک عکس باریک کراپ‌شده از لبه دستگاه است. دو دکمه در این عکس دیده می‌شود که احتمالا دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هستند. همچنین، فریم میانی با رنگ رزگلد هم جلب توجه می‌کند. نکته جالب اینجاست که این فریم میانی، ضخامت بسیار کمی دارد و گوشه‌ها نیز کمی انحنا دارند.

رندرهای گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن

ایوان بلاس هیچ توضیحی نداده و نمی‌دانیم که هر دو عکس مربوط به یک گوشی هستند یا نه. با این حال، می‌توان حدس زد که هر دو تصویر، گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن را نشان می‌دهند که قبلا با اسم گلکسی زد فولد 6 اسلیم شناخته می‌شد. بعد از آن گزارش شد که این گوشی سامسونگ با اسم رسمی سامسونگ W25 در چین عرضه می‌شود.

گزارش‌های قبلی اشاره کرده‌اند که گوشی تاشوی اسپشیال ادیشن به نمایشگر کاور عریض‌تر مجهز می‌شود، چین‌خوردگی کمتری در نمایشگر داخلی آن وجود دارد، از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، ضخامت آن نسبت به زد فولد 6 کمتر است و به دوربین اصلی 200 مگاپیکسل مجهز می‌شود. احتمالا در روزها و هفته‌های آینده اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

این گوشی تاشو احتمالا در 18 اکتبر 2024 (27 مهر) معرفی می‌شود و روند فروش آن از 25 اکتبر (4 آبان) آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید بالاتری نسبت به گلکسی زد فولد 6 خواهد داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر