راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قابلیت جدید گوگل کروم، مدیریت تب‌ها را آسان‌تر می‌کند

مدیریت آسان تب‌ها در گوگل کروم ، جدید‌ترین قابلیتی است که گوگل قصد دارد به زودی در دسترس کاربران قرار دهد.

به‌گزارش xda، مدیریت آسان تب‌ها در گوگل کروم بیشتر برای افرادی کارآمد خواهد بود که برای انجام کارهایشان باید تب‌های زیادی را بطور همزمان باز کنند.

راهنمای خرید تکراتو

نحوه عملکرد مدیریت آسان تب‌ها در گوگل کروم

اولین بار حساب کاربری Leopeva64 در شبکه اجتماعی ایکس به ویژگی مدیریت آسان تب‌ها در گوگل کروم اشاره کرد. هرچند که این قابلیت هنوز به نسخه‌ی نهایی کروم اضافه نشده اما در نسخه‌ی آزمایشی Canary مشاهده شده که به کاربران کمک می‌کند تب‌های قدیمی‌شان را بهتر مدیریت کنند.

قرار است این ابزار در قالب یک نوار جدید به گوگل کروم اضافه شود و زمانی که چند تب برای مدت طولانی باز باشند، دست‌به‌کار شده و مدیریتش را شروع می‌کند! در این حالت، کروم از کاربر سوال می‌کند که می‌خواهد تب‌هایی که بیشتر از یک هفته از باز بودن آنها می‌گذرد را تماشا کند یا نه.

ابزار مذکور به یک آیکون به اسم «بستن تب‌ها» (Close Tabs) نیز مجهز شده که با یک کلیک تمامی تب‌های قدیمی را به طور همزمان می‌بندد.

مدتی می‌شود که گوگل روی این ویژگی کار می‌کند؛ با اینحال برای اضافه شدن به نسخه‌ی نهایی کروم باید کمی صبر کرد. در صورتیکه به این ابزار نیاز مبرم دارید و نمی‌توانید برای نسخه جدید کروم صبر کنید، می‌توانید از مایکروسافت اج استفاده کنید که ابزارهای مشابهی دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر