راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 ؛ لیست قیمت زامیاد و پارس خودرو [+ جدول]

قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 اعلام شد. در لیست زیر قیمت‌ جدید محصولات زامیاد و پارس خودرو نیز اعلام شده است.
شرکت سایپا برای دومین بار در ماه جاری، قیمت کارخانه همه محصولاتش را اعلام کرد. این شرکت در جدول قیمتی اوایل مهرماه، هیچگونه تغییری در قیمت محصولاتش نداد. اما تنها یک روز پس از اعلام قیمت‌های جدید، این شرکت قیمت سهند و کوییک GXL را بنا به دلایلی افزایش داد.

از دقایقی پیش قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 نیز منتشر شده است که شاهد افزایش قیمت اکثریت محصولات نسبت به قیمت‌های قبلی هستیم. حال چرا محصولات سایپا برچسب افزایش قیمت دریافت کرده‌اند، هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان گفت این رویه قبل از آغاز تحویل خودروها به خریدران صورت می‌گیرد. در ادامه مطلب می‌توانید جدول قیمتی همه محصولات سایپا برای مهر 1403 را مشاهده کنید.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 اعلام شد

در تصویر زیر قیمت محصولات گروه صنعتی سایپا، شامل محصولات خود سایپا، خودروهای مونتاژی در پارس خودرو و خوردوهای باری در شرکت زامیاد وجود دارد.

قیمت محصولات سایپا مهر 1403

در لیست پایین جمعاً 10 محصول قیمتگذاری شده که بیشتر سهم ازآن شاهین با 4 مدل است. پس از آن کوییک و رتبه بعدی به خودروهای وارداتی سایپا تحت برند چینی چانگان تعلق دارد:

قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 اعلام شد

قیمت محصولات پارس خودرو مهر 1403

سه خودرو از محصولات سایپا شامل دو خودرو کوییک و سدان جدید سهند S در کارخانه پارس خودرو مونتاژی می‌شود:

قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 اعلام شد

قیمت محصولات زامیاد مهر 1403

در آخری می‌رسیم به محصولات زامیاد که عهده‌دار تولید و مونتاژی محصولات باری سایپا را برعهده دارد. در لیست قیمت محصولات زامیاد 3 خودرو از نیسان وانت و سایپا 151 به عنوان پراید وانت قرار دارند:

قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا 23 مهر 1403 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد افزایش قیمت محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر