راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی 23 مهر ؛ حساب وکالتی فعال شد [+ اطلاعیه]

ثبت نام خودروهای وارداتی 23 مهر آغاز شد. در این دوره مانند ادوار پیشین، متقاضیان باید مبلغ 500 میلیون تومان به حساب وکالتی نزد بانکهای مورد تأیید واریز کنند.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از دقایقی پیش با اطلاعیه‌ای جدید بازگشایی شد. در این اطلاعیه (اطلاعیه شماره 4) به ثبت نام خودروهای وارداتی 23 مهر اشاره شده است. همچنین متقاضیانی که قصد شرکت در جدیدترین طرح فروش خودروهای وارداتی را دارند؛ می‌بایست مبلغ 500 میلیون تومان طبق سنوات پیشین به حساب وکالتی در بانکهای مورد تأیید واریز کنند. لازم به ذکر است که با این اطلاعیه، احتمالاً طی ساعاتی بعد یا روزهای آتی تبلیغات بانکها برای افتتاح حساب وکالتی نیز آغاز شد. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

راهنمای خرید تکراتو

آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی 23 مهر

طبق این اطلاعیه، متقاضیان تا دوشنبه، 30 مهر 1403 مهلت دارند 500 میلیون تومان در حساب وکالتی در یکی از بانهای عامل مسدود و واریز کنند. بدیهی‌ست که در صورت برداشت این حساب در مراحل بعدی، متقاضی به کل از طرح فروش جدید حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است که تاکنون فقط چانگان CS35 پلاس از سوی سامانه عرضه شده تا مردم تمامی ظرفیت‌های این خودرو را خریداری کنند. بهتر است بدانید که در روزهای آینده شاهد عرضه محصولات جذاب‌تری از سوی دیگر واردکنندگان خواهیم بود. به عنوان مثال قرار است به زودی کیا اسپورتیج لانگ نیز در این دوره فروش توسط کوشا خودرو عرضه شود.

آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی 23 مهر

به این ترتیب علاقه‌مندان به خرید خودروهای وارداتی بهتر است عجولانه تصمیم نگیرند و تا نهایی شدن لیست عرضه منتظر بمانند.

متن اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به شرح زیر است:

«به اطلاع کلیه افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می‌رساند، به منظور حضور در طرح عرضه عمومی جدید سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی از تاریخ سه‌شنبه 24 /07 /1403 تا ساعت 12:00 روز دوشنبه 30 /07 /1403 می‌بایست یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ 5 میلیارد ریال مسدود نمایند.»

آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی 23 مهر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه مخصوص چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر