راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اول آبان شروع می‌شود

بر اساس اعلام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف، ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اول آبان آغاز می‌شود. او در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

مسعود گنجی اعلام کرد که با توجه به اینکه نتایج کنکور به‌تازگی مشخص شده، بنابراین دانشجویان می‌توانند از اول آبان برای ثبت‌نام وام‌های ضروری و تحصیلی و ودیعه مسکن اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

دانشجویان می‌توانند از اول آبان برای دریافت وام‌های دانشجویی اقدام نمایند

او در ادامه توضیح داد:

وام ضروری برای نودانشجویان مجرد کارشناسی 5 میلیون تومان، کارشناسی ارشد 7 میلیون تومان و دکتری 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود، اگر دانشجویی متاهل باشد دو برابر این مبلغ دریافت خواهد کرد و اگر زوجین متاهل که دانشجو باشند بخواهند نسبت به دریافت وام اقدام کنند هرکدام 2 برابر دانشجویان مجرد وام دریافت می‌کنند که به حساب هر دو با هم 4 برابر وام مجردی واریز خواهد شد. وام ضروری فقط مختص حادثه دیده‌هاست و امسال اولویت با کمیته امداد و بهزیستی خواهد بود.

ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اول آبان شروع می‌شود

بر اساس گفته‌های وی، وام ودیعه مسکن از اول مهر آغاز شده است. گنجی اظهار کرد: «ثبت‌نام این وام همچنان ادامه خواهد داشت و تعداد کمی نسبت به آن اقدام کرده‌اند، اما با ورود نودانشجویان به دانشگاه‌ها این رقم افزایش خواهد یافت. وام ودیعه مسکن در کلان شهر‌ها مانند تهران به 200 میلیون تومان، در شهر‌های بالای 500 هزار جمعیت به 150 میلیون تومان و کمتر از 500 هزار نفر به 100 میلیون نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر