راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات بیشتری از مشخصات دوربین 200 مگاپیکسل شیائومی 15 اولترا منتشر شد

دیجیتال چت استیشن معروف به‌تازگی با انتشار پستی جدید، جزئیاتی از مشخصات دوربین 200 مگاپیکسل شیائومی 15 اولترا را فاش کرده است. او همچنین از بازه زمانی معرفی این گوشی خبر داد.

سری شیائومی 15 شامل سه مدل می‌شود؛ شیائومی 15، شیائومی 15 پرو و شیائومی 15 اولترا. گفته می‌شود که هر سه گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهند شد. شیائومی 15 و 15 پرو به احتمال زیاد در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) معرفی می‌شوند؛ اما مدل اولترا در سه ماهه‌ اول سال 2025 رونمایی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

Gizmochina گزارش کرده که شیائومی 15 و 15 پرو به قابلیت‌های پیشرفته در بخش دوربین مجهز می‌شوند؛ این در حالی است که شیائومی 15 اولترا با تمرکز ویژه در بخش دوربین، تجربه‌ای بهتر را در عکاسی با موبایل ارائه می‌دهد. در برخی گزارش‌ها آمده است که این اسمارت‌فون به دوربین پریسکوپ تله فوتوی 200 مگاپیکسل مجهز می‌شود. و حالا، به‌لطف پست جدیدی که در ویبو منتشر شده، جزئیات تازه‌ای از این دوربین فاش شده است.

جزئیات مشخصات دوربین 200 مگاپیکسل شیائومی 15 اولترا

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی 15 اولترا به دوربین پریسکوپ تله فوتوی 200 مگاپیکسل سامسونگ ISOCELL HP9 مجهز می‌‌شود. این همان دوربینی است که در ویوو ایکس 100 اولترا هم استفاده شده بود.

جزئیات مشخصات دوربین 200 مگاپیکسل شیائومی 15 اولترا

همانطور که در اسکرین شات بالا دیده می‌شود، دیجیتال چت استیشن به جزئیات دوربین اشاره کرده، اما از گوشی خاصی نام نبرده است. با این حال، این افشاگر به احتمال زیاد درباره شیائومی 15 اولترا حرف می‌زند. او اعلام کرده فاصله کانونی این لنز 200 مگاپیکسلی، 100 میلی‌‌متر و دیافراگم آن f/2.6 است. همچنین مدعی شده که از زوم اپتیکال 4.3x پشتیبانی می‌کند. این افشاگر به هیچ مشخصات دیگری اشاره نکرده است.

اما براساس گزارش‌های قبلی می‌توان گفت که شیائومی 15 اولترا احتمالا به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل LYT-900 با قابلیت OIS، لنز 50 مگاپیکسل اولترا واید سونی IMX858 و دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسل سونی IMX858 مجهز می‌شود. این پرچمدار شیائومی به دوربین پریسکوپ تله فوتوی جدید مجهز می‌شود؛ اما سایر لنزها شبیه به شیائومی 14 اولترا هستند.

جزئیات مشخصات دوربین 200 مگاپیکسل شیائومی 15 اولترا

دیجیتال چت استیشن به زمان معرفی شیائومی 15 اولترا نیز اشاره کرد. این گوشی هوشمند احتمالا بعد از سال جدید قمری معرفی می‌شود؛ یعنی در ماه فوریه یا حداقل در یکی از روزهای سه‌ ماهه‌ی اول سال 2025.

نظر شما درباره مشخصات دوربین 200 مگاپیکسل شیائومی 15 اولترا چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند موفق‌تر از نسل قبلی خود ظاهر شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر