راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیپد مینی جدید با تراشه A17 Pro و Apple Intelligence رسما معرفی شد

اپل از آیپد مینی جدید خود رونمایی کرد. نسل جدید آیپد مینی با تراشه A17 Pro و پشتیبانی از هوش مصنوعی Apple Intelligence، یک آپگرید مهم در سری تبلت‌های آیپد مینی به شمار می‌رود.

به گزارش macrumors، نسل هفتم آیپد مینی از همان طراحی کامپکت 8.3 اینچی برخوردار شده؛ اما از نظر عملکرد بهبود پیدا کرده و به قابلیت‌های جدید مجهز شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آیپد مینی جدید

تراشه A17 Pro که در آیپد مینی 7 استفاده شده، 30 درصد از نظر عملکرد CPU و 25 درصد از نظر GPU نسبت به نسل قبلی بهبود پیدا کرده است. این آیپد جدید از قلم Apple Pencil Pro پشتیبانی می‌کند که از ویژگی‌های حساسیت فشار، بازخوردهای لمسی و کنترل‌های حرکتی برخوردار است.

مشخصات آیپد مینی جدید

پشتیبانی از وای فای 6E، انتقال داده‌های سریع‌تر با USB-C و دوربین 12 مگاپیکسل واید با قابلیت Smart HDR 4، از دیگر ویژگی‌‌هایی هستند که نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و آپگرید شده‌اند.

هوش مصنوعی Apple Intelligence در آیپد مینی 7 نیز ویژگی‌هایی مثل ابزارهای نوشتاری بهبودیافته، ساخت عکس و امکانات پیشرفته‌تر سازماندهی وظایف را ارائه می‌کند. این سیستم هوش مصنوعی از هر دو مدل پردازش روی دستگاه و مدل‌های مبتنی بر ابر برای متعادل‌سازی عملکرد و حفظ حریم خصوصی استفاده می‌کند.

اولین مجموعه از ویژگی‌های Apple Intelligence، در همین ماه به‌ زبان انگلیسی و از طریق آپدیت نرم‌افزاری iPadOS 18.1 در اختیار کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد.

رنگ بندی و قیمت آیپد مینی 7

رنگبندی آیپد مینی 7 شامل گزینه‌های جدید آبی و بنفش است. قیمت آیپد مینی جدید با وای فای از 499 دلار برای نسخه 128 گیگابایت شروع می‌شود. این ظرفیت حافظه، دو برابر بیشتر از ظرفیت نسخه استاندارد نسل قبلی است.

قیمت مدل وای فای و سلولار نیز 649 دلار تعیین شده است. این آیپد جدید در نسخه‌های 256 و 512 گیگابایت نیز عرضه می‌شود. پیش‌سفارش آیپد مینی 7 از امروز آغاز شده و از 23 اکتبر (2 آبان) به دست خریداران می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر