راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گمانه‌زنی‌ها درباره تراشه سری گلکسی اس 25 همچنان ادامه دارد؛ اگزینوس، اسنپدراگون یا دایمنسیتی؟

به نظر می‌رسد که سامسونگ علیرغم تمام مشکلات، هنوز از اگزینوس 2500 ناامید نشده و می‌خواهد از آن به‌عنوان تراشه سری گلکسی اس 25 استفاده کند.

Phonearena به نقل از رسانه کره‌ای Hankyung گزارش کرده که سامسونگ تا انتهای ماه اکتبر یا اوایل نوامبر (اوایل تا اواسط آبان)، تصمیم خود درباره تراشه گوشی‌های گلکسی اس 25 را نهایی می‌کند. بنابراین، سامسونگ تقریبا سه هفته فرصت دارد تا اگزینوس 2500 را به مرحله‌ای از کیفیت برساند که بتواند از آن در میلیون‌ها گوشی از سری گلکسی S25 استفاده کند.

راهنمای خرید تکراتو

ابهامات درباره تراشه سری گلکسی اس 25

متاسفانه، فرایند تولید 3GAP نسبتا پیچیده است و بازدهی در کارخانه ساخت تراشه، به‌طرز عجیبی پایین بوده است. سامسونگ در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون عملکرد سه ماهه‌ی خود اعلام کرده که به‌سختی تلاش می‌کند تا این مشکل را برطرف کند. به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای تمام توانایی‌های بخش تولید خود را به‌کار گرفته و تا ثانیه‌های آخر تلاش می‌کند تا چالش‌های بازدهی تراشه اگزینوس 2500 را از سر راه بردارد.

گمانه‌زنی‌ها درباره تراشه سری گلکسی اس 25 همچنان ادامه دارد

یکی از دلایل اصلی که پافشاری سامسونگ بر استفاده از تراشه اگزینوس 2500 را توجیه می‌کند، قیمت محصول است. اگر سامسونگ از تراشه‌ی ساخت خودش استفاده کند، قیمت آن بسیار کمتر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 است که احتمالا 220 دلار قیمت دارد.

برخی گزارش‌ها هم به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9400 اشاره کرده بودند. اما این احتمال وجود دارد که مدیاتک نتواند پاسخگوی تقاضای بالای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باشد؛ چون چند برند دیگر هم هستند که قرار است در پرچمداران خود از دایمنسیتی 9400 استفاده کنند. با این حال، ممکن است سامسونگ سال آینده، گوشی گلکسی S25 FE را به این تراشه مجهز کند.

سامسونگ به‌دلیل وضعیت ناگوار بخش تراشه LSI که با کاهش شدید درآمد و سوددهی روبه‌رو بوده،‌ عذرخواهی کرده و وعده داده که تغییراتی را در روند خود ایجاد کند. اما آیا این تغییر روند به استفاده از تراشه اگزینوس 2500 در سری گلکسی اس 25 منجر خواهد شد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر