راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ با Galaxy AI، تنظیمات گوشی‌های گلکسی را ساده‌تر می‌کند

مانند سایر تولیدکنندگان، سامسونگ هم در تلاش است تا با قدرتمندتر کردن Galaxy AI خود، کار را برای کاربران ساده‌تر کند. اکنون این برند بر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که تنظیمات گوشی‌های گلکسی را برای کاربران ساده‌تر کرده و آنها را جستجوهای طولانی در این بخش نجات می‌دهد.

امروزه استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند به یک موضوع رقابت جدید در میان تولیدکنندگان تبدیل شده است. البته آمارها نشان می‌دهند که کاربران نیز به این بخش علاقه‌مند شده‌اند. اکنون etnews، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد با توانمندتر کردن Galaxy AI، تنظیمات گوشی‌های گلکسی را ساده‌تر کند.

راهنمای خرید تکراتو

تنظیمات گوشی‌های گلکسی با هوش مصنوعی سامسونگ ساده‌تر می‌شوند

البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت دقیقا چه کاربردی داشته و یا چگونه کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کاربران را از جستجوهای طولانی در بخش تنظیمات نجات بدهد. آنطور که گزارش‌های می‌گویند این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا بدون مراجعه به این بخش از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

سامسونگ با Galaxy AI، تنظیمات گوشی‌های گلکسی را ساده‌تر می‌کند

این شرکت در تلاش است تا عملکرد «نقاط لمسی» کلیدی کیبورد و دوربین خود را بهبود بخشد. به نظر می‌رسد قابلیت جدید هم سعی دارد با پیش‌بینی نیاز کاربران آنها را از مراجعه به بخش تنظیمات بی‌نیاز کند.

ادغام فناوری هوش مصنوعی با قابلیت‌های عملکردی، هدف بعدی سامسونگ است که با جدیت آن را دنبال می‌کند. سامسونگ در حال حاضر عرضه رابط کاربری One UI 7 مبتنی‌بر اندروید 15 را در برنامه دارد. آنچه که تاکنون متوجه شدیم این است که در تمام بخش‌های رابط کاربری جدید هوش مصنوعی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد قابلیت جدید هم سعی می‌کند تا با تجزیه و تحلیل رفتار کاربران، نیازشان را پیش‌بینی کند.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی از راه می‌رسد؛ اما به نظر می‌رسد برای آشنایی با آن باید تا عرضه پرچم‌داران سری گلکسی S سال بعد منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر