راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن لو رفت + مشخصات احتمالی

یک رسانه‌ی کره‌ای از تاریخ معرفی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن خبر داده است. به نظر می‌‌رسد که به‌زودی شاهد رونمایی از گوشی تاشوی باریک سامسونگ خواهیم بود.

تاریخی که توسط این خبرگزاری اعلام شده، نزدیک به تاریخی‌است که پیش از این درباره زمان معرفی و پیش‌سفارش گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن منتشر شده بود.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن

Sammobile به نقل از fnnews گزارش کرده که سامسونگ قصد دارد در 25 اکتبر (4 آبان) از گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن رونمایی کند. این گوشی تاشوی جدید برای رقابت با برندهای چینی وارد میدان می‌شود. در این گزارش آمده است که گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن در حالت باز حدود 4.9 میلی‌متر و در حالت بسته حدود 10.6 میلی‌متر ضخامت دارد. این میزان تغییر نسبت به ضخامت 5.6 و 12.1 در گلکسی زد فولد 6 یک پیشرفت به حساب می‌آید.

رندرهای-گلکسی-زد-فولد-6-اسپشیال-ادیشن-1
طرح احتمالی ماژول دوربین گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن

شایع شده که گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن به چندین ویژگی هوش مصنوعی مجهز می‌شود. همچنین، ممکن است که مثل زد فولد 6، استاندارد ضد آب IP48 داشته باشد. اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ می‌خواهد با این گوشی نشان بدهد که می‌تواند گوشی تاشوی باریک بسازد و باور مصرف‌کنندگان درباره عدم توانایی خود در تولید گوشی باریک را از بین ببرد. این غول کره‌ای قصد دارد قدرت و توانایی‌های خود در تولید گوشی‌های هوشمند تاشوی مقاوم با مشخصات رده‌بالا و طراحی باریک را به نمایش بگذارد.

برخی گزارش‌ها به این اشاره کرده‌اند که نمایشگر کاور این گوشی نسبت به زد فولد 6 بزرگتر است و از 6.3 به 6.5 اینچ افزایش می‌یابد. نمایشگر داخلی هم 8 اینچ خواهد بود؛ در حالیکه زد فولد 6 از نمایشگر داخلی 7.6 اینچ بهره می‌برد.

اما درباره دوربین گلکسی زد فود اسپشیال ادیشن باید گفت که احتمالا به دوربین اصلی 200 مگاپیکسل مجهز می‌شود؛ اما سایر تنظیمات دوربین مشابه گلکسی زد فولد 6 خواهد بود.

سامسونگ پادشاه بازار گوشی‌های تاشو بود؛ اما در سه ماهه‌ی اول 2025 به جایگاه دوم سقوط کرد. هواوی اکنون 35 درصد و سامسونگ 23 درصد از سهم بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار دارند. آنر، موتورولا و اوپو به‌ترتیب با سهم 12، 11 و 8 درصد در رتبه‌های بعدی هستند.

نظر شما درباره این گوشی تاشوی باریک چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند با گوشی سه لایه‌ی هواوی رقابت کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر