راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رقابت شانه‌ به شانه سامسونگ و اپل در سهم بازار گوشی ؛ آمار فروش سه ماهه سوم 2024 منتشر شد

آمار فروش سه ماهه سوم 2024 منتشر شد. آنطور که مشخص است سامسونگ و اپل بیشترین سهم بازار گوشی هوشمند را از آن خود کرده‌اند.

رقابت هیجان‌انگیزی بین دوتا از قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جریان است. به گزارش canalys، آمار فروش سه ماهه سوم 2024 نشان می‌دهد که اپل و سامسونگ بیشترین میزان فروش را در این بازه زمانی نسبت به سایر تولیدکنندگان داشته‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

رقابت اپل و سامسونگ برای تصاحب سهم بازار گوشی

گلکسی زد فولد و فلیپ 6 به عنوان مهم‌ترین مهره‌های غول فناوری کره‌ای، تاثیر مهمی در موفقیت این برند داشته‌اند. در واقع به نظر می‌رسید تاشوهای جدید سامسونگ با سری جدید آیفون 16 رقبابت کنند؛ اما اینطور نشد.

رقابت شانه‌ به شانه سامسونگ و اپل در سهم بازار گوشی ؛ آمار فروش سه ماهه سوم 2024 منتشر شد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که غول فناوری آمریکایی میزان فروش سه ماهه سوم 2024 خود را به آیفون 15 و نسل‌های قبلی آن مدیون است. انتظار می‌رود خانواده جدید اپل بتوانند در سه ماهه چهارم سال فروش خوبی بدست داشته باشند و به موفقیت اپل در این بازه زمانی کمک کنند.

شیائومی هم که با جدیت این غول‌های فناوری را دنبال می‌کند، توانسته با تصاحب سهم بازار 14 درصدی جایگاه سوم را از آن خود کند. این تولیدکننده نیز با آماده کردن محصولاتی مانند سری ردمی نوت 14 و سری شیائومی 15 به پیشوار فصل بعدی می‌رود.

پس از این سه هم، به‌ترتیب اوپو و ویوو هر کدام 9 درصد از سهم بازار گوشی‌ را از آن خود کرده‌اند. گرچه سامسونگ و اپل در سه ماهه سوم 2024 جمعا 18 درصد از سهم بازار گوشی را تصاحب کرده‌اند؛ اما اگر فروش غول فناوری‌ کره‌ای در این بازه زمانی را با مدت مشابه سال 2023 مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که سهم سامسونگ کمی کمتر شده است.

در سال 2023 سامسونگ 21 درصد از سهم بازار گوشی و اپل 17 درصد را بدست آورده بود؛ اما امسال این اپل است که فروش بیشتری داشته، درواقع غول فناوری آمریکایی هیچگاه تاکنون به رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در یک فصل سوم به این حد نزدیک نبوده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر