راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیا خدمت جدید سایپا کارشناسان رنگ را بیکار می‌کند؟ ؛ تا پایان سال 1403

آیا خدمت جدید سایپا می‌تواند کارشناسان رنگ را از کار بیکار می‌کند؟ دومین خودروساز برتر کشور تا پایان سال این خدمت را اجرایی خواهد کرد.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا، از اضافه شدن خدمت کارشناسی رنگ خودروهای دست دوم تا انتهای سال 1403 خبر داد. علی راشدی همچنین خیال رانندگان بابت عدم توانایی و تشخیص درست کارشناسان راحت کرد. وی گفت که امدادگران سایپا درحال آموزش و یادگیری کارشناسی رنگ هستند. پس با وجود اینکه ممکن است مراحل آموزش طولانی شود، احتمالاً افزوده شدن این خدمت تا پایان سال طول خواهد کشید.

راهنمای خرید تکراتو

یکی از نکته‌های بسیار جالبی که وی به آن اشاره کرده است، امکان انجام خدمت امداد باتری در 24 ساعت روز است. مزیت بعدی این طرح، خدمت در محل است که به واسطه آن مالک وسیله نقلیه می‌توانند درخواست امداد باتری در محل را ثبت کرده و کارشناس سایپا به سمت محل رهسپار می‌شود.

به نقل از پرشین خودرو؛ علی راشدی، مدیرعامل امداد خودرو سایپا، ضمن اعلام خدمت جدید سایپا ، به تشریح خدمات جدید پرداخت و گفت که مردم از خدمات جدید استقبال کرده‌اند. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

خدمت جدید سایپا با کارشناسی رنگ خودروهای دست دوم

راشدی درخصوص استقبال از خدمات جدید امداد خودرو پرداخت و گفت:

«امداد باتری یکی از خدمات جدید امداد خودرو سایپا بود که در سال جاری به سیاهه خدمات شرکت افزوده و با جدیت بسیاری نیز دنبال شده است».

خدمت امداد باتری 24 ساعته است. راشدی در این خصوص گفت: «این خدمت که شبانه روزی است به سرعت در حال فراگیر شدن در کشور می باشد.»

مدیرعامل امداد حودرو سایپا، خدمت دیگر این شرکت را امداد در محل اعلام کرد و گفت:

«خودرو وانت سایپا ۱۵۱ که به این خدمت اختصاص دارد با حضور در محل مشتری به ارائه خدمات می‌پردازد. این خدمت که پس از شیوع کرونا با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده بود، به یکی از پرتقاضاترین خدمات امداد خودرو سایپا تبدیل شده است».

خدمت جدید سایپا با کارشناسی رنگ خودروهای دست دوم

وی با اشاره به دیگر خدمت جدید این شرکت که در دست اجراست، اظهار داشت: «کارشناسی خودرو جدیدترین خدمت امداد خودرو سایپا است».

راشدی اضافه کرد:

«امدادگران سایپا در حال دریافت آموزش در این حوزه هستند و انتظار داریم این خدمت نیز تا پایان سال به لیست خدمات امداد خودرو سایپا افزوده ‌شود.»

مدیرعامل امداد خودرو سایپا، مزیت این خدمت جدید امداد خودرو سایپا را تسهیل خرید و فروش خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: «کارشناسی رنگ امداد خودرو سایپا نه تنها خرید و فروش خودرو دست دوم را تسهیل می‌کند بلکه سطح اطمینان از خرید خودرو در حوزه فنی، رنگ و بدنه را افزایش می‌دهد همچنین برای مشتریانی که از این خدمت استفاده کنند، برگه اصالت رنگ، بدنه و فنی نیز صادر می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص خدمات جدید امداد خودرو سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر