راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT هواوی مشخص شد

هواوی چند سالی است که بر روی توسعه سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT خود کار می‌کند. آنطور که مشخص است سیستم عامل جدید هواوی بالاخره در آستانه رونمایی قرار گرفته است.

هواوی در طی سال‌های متمادی ثابت کرده که همیشه برنامه‌های پلندپروازانه‌ای در سر دارد و تقریبا هیچ محدودیتی هم سد راه او نخواهد شد. او چند وقت پیش با رونمایی از اولین تاشو سه لایه خود موفق شد توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT

هواوی در سال‌های فعالیت خود با محدودیت‌های زیادی مواجه شد؛ اما همیشه با ارائه راه‌کاری موفق شد از پس چالش‌های پیش‌رو بربیاید. سیستم عامل خودساخته نیز یکی دیگر از تلاش‌های این برند است. Gsmarena، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد سیستم عامل HarmonyOS NEXT قرار است در تاریخ 22 اکتبر (1آبان) همزمان با رونمایی رسمی از سری نوا 13 معرفی بشود.

تاریخ رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT هواوی مشخص شد

هواوی در سیستم عامل جدیدش پروژه‌های متن‌باز اندروید (AOSP) و به‌طور کلی پشتیبانی‌های اندرویدی را کنار گذاشته و کدها و برنامه‌های داخلی خود را با آن جایگزین می‌کند. سیستم عامل HarmonyOS NEXT بیش از 10000 برنامه و سرویس جدید را در خود جای داده است.

نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان تابستان گذشته منتشر شد. از آن زمان تاکنون هواوی مشغول توسعه‌ی اکوسیستمی گسترده از اپلیکیشن‌ها و خدمات مختلف برای جذب کاربران مختلف بوده است.

تاریخ رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT هواوی مشخص شد

سیستم عامل HarmonyOS NEXT از نظر ظاهری تفاوت چندانی با HarmonyOS فعلی ندارد؛ اما همانطور که گفته شد دیگر قابلیت اجرای برنامه‌های اندرویدی را ندارد. در واقع سیستم عامل جدید هواوی از میکروکرنل توسعه‌یافته مبتنی‌بر هسته‌ی متن‌‌باز OpenHarmony استفاده می‌کند.

سیستم عامل جدید از طریق کامپایلر Ark و با بهره‌گیری از خدمات موبایل هواوی (HMS) از برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند.

هواوی ادعا کرده که سیستم عامل جدیدش همانگی بی‌نظیری بین دستگاه‌ها و سرویس ابری برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر