راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قابلیت Profile Card اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد حساب‌کاربری‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید

اینستاگرام قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. قابلیت Profile Card اینستاگرام اشتراک گذاری حساب کاربری شما را ساده و جذاب‌تر می‌کند.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام همیشه برای کاربران جذاب بوده است؛ این بار پلتفرم محبوب، قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از آن بتوانند حساب کاربری خود را راحت‌تر به اشتراک بگذارند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش theverge، قابلیت Profile Card اینستاگرام در واقع یک کارت دو طرفه جذاب است که کد QR مخصوص شما را در خود جای داده است. در این کارت علاوه‌بر نام شما، اطلاعات دیگری مانند تصویر و بیوگرافی هم وجود دارد.

البته شما می‌توانید کارت خود را با افزودن لینک و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود، شخصی‌سازی هم کنید. شما حتی می‌توانید تصویر پس زمینه این کارت را هم تغییر بدهید. قابلیت Profile Card اینستاگرام در واقع به شما اجازه می‌دهد یک کارت ویزیت دیجیتال برای خود طراحی کنید.

قابلیت Profile Card اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد حساب‌کاربری‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید

این کارت علاوه‌بر معرفی حساب کاربری شما، مخاطبانتان را با برخی از علایق شخصی شما هم آشنا می‌کند. اگر در این برنامه تولید محتوا می‌کنید، می‌توانید شماره تماس خود را هم در این کارت ویزیت دیجیتال ذکر کنید.

نحوه دسترسی به قابلیت Profile Card اینستاگرام

برای استفاده از قابلیت Profile Card اینستاگرام، وارد پروفایل خود شوید، گزینه‌ی Share Profile را انتخاب کنید. در این حالت یک آیکون مداد در گوشه‌ی بالا سمت‌راست صفحه شما ظاهر می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از آن کارت پروفایل خود را ویرایش کنید.

پس از اینکه کارت خود را آماده کردید، می‌توانید از طریق گزینه‌هایی که در پایین صفحه وجود دارند، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر قصد دارید کارت ویزیت خود را در سایر پلتفرم‌ها منتشر کنید، فقط کافیست آن را از اینستاگرام دانلود کنید.

یک راه ساده‌تر هم وجود دارد. شما می‌توانید با انتخاب گزینه Add to Story، به کارت پروفایلی که برای شما آماده شده، جزییات بیشتری اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر