راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی خوش قیمت ردمی A4 5G با دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون معرفی شد

گوشی خوش قیمت ردمی A4 5G به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 و دوربین 50 مگاپیکسلی به زودی وارد بازار هند می‌شود.

شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود در هند رونمایی کرد. ردمی A4 5G اولین گوشی هوشمندی است که تراشه اسنپدراگن 4s نسل 2 را با خود به همراه آورده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات احتمالی و قیمت ردمی A4 5G

رئیس شیائومی هند، مورالیکریشان بی، در مراسم رونمایی ردمی A4 5G گفت:‌

در‌حالی‌که دهمین سال حضور خود در هند را جشن می‌گیریم، ردمی A4 5G نقطه عطف مهمی در مأموریت مداوم ما برای ارائه‌ی فناوری پیشرفته به هر شخص هندی است. این دستگاه که به‌طور انحصاری برای بازار هند طراحی شده، چشم‌انداز ما از شعار «5G برای همه» را عملی و شکاف دیجیتالی بین کاربران موبایل را پر می‌کند. با این دستگاه، قصد داریم رسیدن هند به تکنولوژی 5G را تسریع کنیم و تجربه استفاده از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، اما پیشرفته را برای همه به ارمغان بیاوریم.

ردمی A4 5G به‌زودی با قیمت 120 دلار وارد بازار هند می‌شود. قیمت به‌صرفه این گوشی و ترکیب تراشه جدید با دوربین 50 مگاپیکسلی باعث شده این گوشی هوشمند به عنوان یک گوشی خوش قیمت با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G در دنیا شناخته شود.

از لحاظ طراحی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به ردمی 14R وردمی 14C به نظر می‌رسد، اما جزیره دوربین بزرگتری را با خود به همراه دارد. متاسفانه شیائومی مشخصات این دستگاه را کاملا معرفی نکرده؛ اما احتمالا یک صفحه‌نمایش 6٫7 اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی همراه خود داشته باشد.

شایعات ادعا می‌کنند که دوربین سلفی ردمی A4 5G سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژر 78 واتی انرژی آن را تامین می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر