راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش ویژه سایپا 151 امروز 25 مهر 1403 ؛ لینک ثبت‌نام [+ شرایط و قیمت]

فروش ویژه سایپا 151 امروز 25 مهر 1403 آغاز شد. سایپا در این طرح فروش شرایط متنوع فروش برای وانت‌بار خود درنظر گرفته است.

سایپا امروز در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش سایپا 151 با هدف تنظیم بازار و رفع نیاز مشتریان را اعلام کرد. وانت پراید در این طرح فروش شرایط متنوع فروشی دارد که در کمتر طرح فروشی دیده بودیم. اگرچه هنوز بخشنامه فروش وانت پراید منتشر نشده است، اما می‌توان گفت که طی روزهای عادی و قبل از شروع ثبت‌نام بخشنامه اصلی که احتمالاً جزئیات زیادی خواهد داشت، منتشر می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

متقاضیان همچنین باید توجه داشته باشند که احتمالاً ظرفیت فروش این خودرو باری محدود باشد، پس بهتر است به محض آغاز روند ثبت‌نام، مراحل لازم را طی کنید. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش ویژه سایپا 151 امروز 25 مهر 1403 همراه تکراتو باشید.

فروش ویژه سایپا 151 امروز 25 مهر 1403

شرایط فروش وانت پراید 151 در مهر 1403 بدون نیاز به قرعه‌کشی اعلام شده است. این طرح از 30 مهر 1403 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به آدرس saipa.iranecar.com فhیند ثبت‌نام را انجام دهند. پیشنهاد می‌شود اطلاعات شخصی خود را قبل از آغاز ثبت‌نام به‌روز کرده و کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند.

در این طرح، وانت 151 با شرایط فروش نقدی و فوری عرضه می‌شود و تا زمانی که ظرفیت موجود تکمیل نشده است، امکان ثبت‌نام وجود دارد. ضمناً هنوز بخشنامه فروش این خودرو منشتر نشده است. بدیهی‌ست که پس از ارسال بخشنامه، آن را منتشر خواهیم کرد.

فروش ویژه سایپا 151 امروز 25 مهر 1403

شرایط ثبت نام عمومی محصولات سایپا

به‌طور کلی شرایط ثبت‌نام محصولات سایپا شامل موارد زیر است:

  • ثبت‌نام آنلاین: تمامی متقاضیان باید از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ثبت‌نام کنند. در صورت وجود مشکل یا ناتوانی در ثبت‌نام، مراجعه حضوری امکان‌پذیر نیست.
  • اولویت‌بندی: اولویت با افرادی است که قبلاً در طرح‌های فروش خودرو ثبت‌نام نکرده‌اند و خودرو در مالکیت خود ندارند. این شرط معمولاً برای جلوگیری از فروش خودروهای ثبت‌نام شده در بازار آزاد اعمال می‌شود.
  • پرداخت وجه: در اکثر طرح‌ها، شرایط پرداخت نقدی و گاهی اقساطی وجود دارد. برای تکمیل ثبت‌نام، متقاضی باید در مهلت مشخص وجه اولیه را پرداخت کند.
  • مدارک مورد نیاز: متقاضی باید دارای کارت ملی و شناسنامه معتبر و مدارکی برای اثبات محل سکونت باشد.
  • به‌روزرسانی اطلاعات: برای جلوگیری از بروز مشکل در فرآیند ثبت‌نام، کاربران باید قبل از آغاز فروش، اطلاعات شخصی خود را در سامانه به‌روزرسانی کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کنند.
  • شرایط سنی: حداقل سن متقاضیان معمولاً 18 سال است.
  • شرط داشتن گواهینامه: شرط داشتن گواهینامه چند پیش توسط دیوان اداری به طور کلی برای همه محصولات خودروسازان برداشته شد.

فروش ویژه سایپا 151 امروز 25 مهر 1403

قیمت سایپا 151 چقدر است؟

2 روز پیش قیمت همه محصولات سایپا مهر 1403 به‌روزرسانی و منتشر شد. سایپا تولید وانت بار 151 خود را به شرکت زامیاد سپرده است. در لیست قیمت محصولات زامیاد، قیمت سایپا 151 با افزایش محسوس به 315.632.000 تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش وانت پراید چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر