راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش ویژه پاییزی محصولات مدیران خودرو ؛ شرایط فروش جذاب فونیکس 25 مهر 1403

فروش ویژه پاییزی محصولات مدیران خودرو آغاز شد. مدیران خودرو در این طرح دو محصول پرفروش از برند محبوب فونیکس را عرضه کرده است.

قرعه طرح فروش ویژه پاییزی محصولات مدیران خودرو به نام دو محصول از برند فونیکس افتاد. مونتاژکار ایرانی در این طرح بنا دارد هردو خودرو را با شرایط فروش نقدی و اقساطی به فروش برساند.

راهنمای خرید تکراتو

در شرایط نقدی که تکلیف مشخص است؛ متقاضی باید در زمان ثبت‌نام کل مبلغ اصلی و نهایی خودرو را پرداخت کند. اما در شرایط اقساطی اوضاع به این منوال نیست و برای ثبت‌نام می‌بایست بخشی از مبلغ خودرو که معمولاً بین 50 تا 70 درصد است، در زمان ثبت‌نام و با عنوان علی‌الحساب پرداخت شود، سپس مابقی بهای خودرو در اقساط انتخابی و مشخص از سمت متقاضی پرداخت خواهد شد.

شرایط فروش ویژه پاییزی محصولات مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو در این طرح دو خودرو فونیکس FX و تیگو 8 پرو مکس IE را عرضه کرده است. در مورد این خودرو باید گفت که هردو از پرفروش‌ترین خودروهای مونتاژی بازار ایران هستند.2 میلی

قیمت فونیکس FX نزدیک به 2 میلیاردو تومان (1 میلیاردو 966 میلیون و 800 هزار تومان) و قیمت تیگو 8 پرو مکس IE نیز نزدیک به 3 میلیارد (2 میلیاردو 809 میلیون و 800 هزار تومان) است.

متقاضیان از امروز چهارشنبه، 25 مهر 1403 تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند در این طرح شرکت کنند، لذا پیشنهاد می‌شود از همین الان اقدام کنید. ثبت‌نام از ساعت 12 در نمایندگی‌های فروش مجاز مدیرن خودرو آغاز شده است.

مبلغ پیش پرداخت تیگو 8 پرو مکس و فونیکس FX چقدر است؟

همانطور که بالا هم اشاره کردیم، پرداخت وجه خودرو برای شرایط نقدی و اقساطی متفاوت است. در شرایط نقدی مشتری باید کل مبلغ خودرو را در زمان ثبت‌نام واریز کند. این شرایط برای شریط اقساطی متفاوت است و متقاضی باید مبلغ پیش‌پرداخت را دز مان ثبت‌نام پرداخت و مابقی بهای خودرو را به صورت اقساطی پرداخت کند.

مبلغ پیش‌پرداخت فونیکس FX معادل 50 درصد قیمت اصلی خودرو (983 میلیون و 350 میلیون) و مبلغ پیش‌پرداخت فونیکس آریزو 8 پرو مکس IE نیز 50 درصد مبلغ اصلی (1 میلیاردو 404 میلیون و 900 هزار تومان) است.

شرایط عمومی و قوانین شرکت در طرح‌های فروش مدیران خودرو

برای شرکت در طرح‌های فروش این شرکت باید به موارد زیر را دارا باشید:

  1. محدودیت سنی و مدارک لازم: متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و ارائه مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه الزامی است. همچنین مدارکی جهت اثبات محل سکونت ممکن است درخواست شود.
  2. شرایط ثبت‌نام آنلاین: تمامی مراحل ثبت‌نام هم از طریق سایت رسمی فروش محصولات مدیران خودرو و نمایندگی‌های مجاز انجام می‌شود.
  3. محدودیت در خرید: معمولاً هر فرد تنها مجاز به خرید یک دستگاه خودرو در هر دوره فروش است. این محدودیت برای جلوگیری از سودجویی و دلالی اعمال می‌شود.
  4. اولویت با خریداران واقعی: یکی از قوانین این است که متقاضیانی که در 3 سال اخیر خودرویی از شرکت مدیران خودرو خریداری نکرده‌اند، در اولویت قرار دارند. این شرط برای جلوگیری از بازار سیاه و فروش خودروهای ثبت‌نامی در بازار آزاد است.
  5. شرایط پرداخت: برای طرح‌های فروش اقساطی، مشتریان باید بخشی از مبلغ خودرو را به‌صورت پیش‌پرداخت واریز کنند. مابقی مبلغ طی اقساط با مدت بازپرداخت بین 12 تا 60 ماه قابل پرداخت است. تسهیلات بانکی نیز در برخی از طرح‌ها ارائه می‌شود.
  6. تحویل خودرو: مدت زمان تحویل خودرو در طرح‌های فروش اقساطی و نقدی متفاوت است و معمولاً بین 30 تا 90 روز پس از تکمیل ثبت‌نام می‌باشد.
  7. شرایط فسخ قرارداد: در صورتی که متقاضی به هر دلیلی بخواهد قرارداد را فسخ کند، جریمه‌هایی طبق قوانین شرکت در نظر گرفته شده است. این قوانین بسته به نوع طرح فروش ممکن است متفاوت باشد.
  8. عدم امکان انتقال امتیاز: امتیاز خرید خودرو در طرح‌های فروش مدیران خودرو غیرقابل انتقال است و فردی که ثبت‌نام کرده باید خودروی ثبت‌نامی را دریافت کند.
شرایط فروش ویژه پاییزی محصولات مدیران خودرو اعلام شد
فروش ویژه پاییزی محصولات مدیران خودرو

بیشتر بخوانید:

شما مخاطبین عزیز تکراتو می‌توانید نظرات خود را در مورد طرح فروش جدید محصولات مدیران خودرو در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر