راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی میان‌رده ویوو Y300 پلاس رونمایی شد؛ تلفیقی از قدرت و زیبایی

ویوو رسما از گوشی هوشمند جدید خود ویوو Y300 پلاس رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات این گوشی هوشمند با ما همراه باشید.

گوشی میان‌رده ویوو Y300 پلاس با قیمتی اقتصادی و ظاهری جذاب روانه بازار شد. gizmochina، گزارشی منتشر کرده که کاربران را با مشخصات این گوشی هوشمند آشنا می‌کند. استفاده از نمایشگر اولد معمولا در گوشی‌های میان‌رده رایج نیست، همین موضوع گوشی جدید ویوو را از سایر هم‌رده‌ها متمایز کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت و مشخصات گوشی میان‌رده ویوو Y300 پلاس

استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 695 نشان می‌دهد که ویوو سعی دارد هزینه‌ها را کنترل کند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه به هشت گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 مجهز شده و شما می‌توانید از طریق کارت microSD، فضای ذخیره‌سازی آن را تا یک ترابایت افزایش دهید.

گوشی میان‌رده ویوو Y300 پلاس رونمایی شد؛ تلفیقی از قدرت و زیبایی

صفحه نمایش 6٫78 اینچی اولد لبه‌خمیده این دستگاه که جز نقاط قوتش هم محسوب می‌شود، وضوح +Full HD، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از قابلیت لمس با انگشتان مرطوب هم پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک حسگر اثرانگشت هم داخل صفحه نمایش ویوو Y300 پلاس جای داده شده است.

در قاب پشتی این دستگاه، یک ماژول دوربین مستطیلی شکل دیده می‌شود که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی را در خود جای داده است. مانند تمام گوشی‌های جدید، ویوو هم میان‌رده جدیدش را به هوش مصنوعی مجهز کرده است بنابراین کاربران علاوه‌بر فیلتر Wedding Style Portrait، می‌توانند از هوش مصنوعی برای حذف و بهبود کیفیت عکس‌های خود کمک بگیرند.

ویوو پنج فیلتر French movie و European and American film و Japanese movie و Old movie و Silent film را برای ثبت ویدیو در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری Funtouch OS 14 را اجرا می‌کند. میان‌رده ویوو گواهی IP54 را نیز کسب کرده است. یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی، انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.

دو رنگ مشکی و سبز برای این گوشی هوشمند انتخاب شده است. قیمت ویوو Y300 پلاس در کانفیگ پایه در بازار هند از 285 دلار آغاز می‌شود. هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه کشورهایی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر