راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تردز امکان مشاهده کاربران آنلاین را فراهم کرد؛ راهی برای ارتباط لحظه‌ای!

شبکه اجتماعی تردز قابلیت جدیدی ارائه کرده که در آن وضعیت آنلاین مخاطبان در قسمت فید این برنامه قابل مشاهده است. به این ترتیب زمانی که کاربر فید شخصی خود را چک می‌کند می‌تواند از آنلاین بودن دیگران نیز مطلع شود.

این ویژگی قطعا برای کاربرانی مفید است که به دنبال تعامل لحظه‌ای هستند و دلشان می‌خواهد از وضعیت حضور مخاطبانشان آگاه شوند. اگر نه هیچ خاصیت دیگری ندارد و برای افرادی که سعی دارند از سوشال مدیا در حالت خاموش استفاده کند نه تنها قابلیت محسوب نمی‌شود، بلکه دردسرساز هم هست.

راهنمای خرید تکراتو

مشاهده وضعیت آنلاین مخاطبان در تردز

آدام موسری این قابلیت را ابزاری برای تسهیل ارتباطات فوری معرفی کرده و می‌گوید برای تعامل لحظه‌ای مفید است. به گفته‌ی وی، وضعیت آنلاین مخاطبان در کنار عکس پروفایلشان در فید و در صفحه پروفایل کاربر نشان داده خواهد شد. البته زمانی این قابلیت عمل می‌کند که کاربر آن را فعال کرده باشد؛ به این ترتیب می‌توانند از وضعیت برخط بودن دیگران مطلع شوند.

مشاهده وضعیت آنلاین مخاطبان در تردز

خوشبختانه برای افرادی که نمی‌خواهند دیگران از وضعیت آنلاین بودنشان باخبر شوند هم راه‌حلی طراحی شده و می‌توانند از طریق تنظیمات آن را غیر فعال کنند. درحال حاضر این قابلیت برای همه کاربران در دسترس نیست، اما قرار است تدریجا برای تمامی کاربران فعال شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر