راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت اندروید 15 در عملکرد اینستاگرام اختلال ایجاد می‌کند

کاربری در ردیت مدعی شده که آپدیت اندروید 15 عملکرد اینستاگرام را با مشکل مواجه کرده است. این کاربر اعلام کرده که به‌روزرسانی گوشی به اندروید 15 مانع از استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام شده یا آن را از کار می‌اندازد.

گوگل به‌تازگی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را منتشر کرده و در مرحله اول، آن را در اختیار کاربران گوشی‌های گوگل پیکسل قرار داده است. اما به گزارش phonearena و به نقل از کاربری در ردیت، آپدیت اندروید 15 مشکلاتی را برای برخی اپلیکیشن‌ها از جمله اینستاگرام ایجاد می‌کند. کاربرانی که در مراحل اول این آپدیت را دریافت کردند، با مشکل روبه‌رو شدند.

راهنمای خرید تکراتو

آیا آپدیت اندروید 15 عملکرد اینستاگرام را مختل می‌کند؟

فردی با نام کاربری Iamnotindanger در ردیت که از گوشی پیکسل 9 استفاده می‌کند، مدعی شده که بعد از به‌روزرسانی گوشی به اندروید 15 و در زمان جابه‌جا شدن بین استوری‌ها در اینستاگرام با مشکل روبه‌رو شده. این مشکل فقط مربوط به Iamnotindanger نیست. چون کاربر دیگری به نام TheNewtBeGaming نیز اعلام کرده که ویژگی‌های کلیدی اینستاگرام بعد از آپدیت دیگر کار نمی‌کنند.

استوری‌های اینستاگرام قفل می‌شوند و به فرمان جابه‌جا شدن بین استوری‌ها پاسخ نمی‌دهند. به غیر از این دو نفر، کاربر دیگری هم به همین مشکل اشاره کرده است. در حال حاضر، بهترین کاری که این کاربران می‌توانند انجام دهند، این است که موضوع را به اینستاگرام گزارش کنند. همچنین، بهتر است اپلیکیشن اینستاگرام به آخرین نسخه به‌روزرسانی شود؛ چون شاید نسخه قدیمی است که با اندروید جدید سازگاری ندارد.

آپدیت اندروید 15 در عملکرد اینستاگرام اختلال ایجاد می‌کند

به خاطر داشته باشید که همیشه توصیه می‌شود اپلیکیشن‌های گوشی خود را به‌روزرسانی کرده و آخرین نسخه را دریافت کنید. به این ترتیب، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شوند. همچنین، شرکت‌ها همیشه آپدیت‌های امنیتی مهمی را ارائه می‌کنند که نباید از آنها غافل شد.

اما نظر شما درباره مشکل اینستاگرام پس از آپدیت اندروید 15 چیست؟ آیا شما هم با چنین مشکلی روبه‌رو شده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر