راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این عکس‌ها گلس نمایشگر سری گلکسی S25 را نشان می‌دهند

افشاگر معروف عکس‌هایی مربوط به سری گلکسی اس 25 را در ایکس منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این عکس‌ها، گلس نمایشگر سری گلکسی S25 باشند.

هنوز چند ماه تا زمان معرفی سری گلکسی S25 باقی مانده و تقریبا هر روز اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود. آیس‌ یونیورس این‌بار دو تصویر را با مخاطبانش در ایکس به اشتراک گذاشته و مدعی شده که مربوط به گلس نمایشگر گلکسی اس 25 هستند. در یکی از عکس‌ها، گلس نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا با محافظ حریم خصوصی نمایشگر دیده می‌شود. در عکس دیگر نیز گلس نمایشگر گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا در حالت طبیعی‌شان دیده می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

آیس‌ یونیورس در این پست‌ها به جزئیاتی از مشخصات اشاره نکرده؛ اما به‌لطف گزارش‌های قبلی، اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها در اختیار داریم. Androidauthority گزارش کرده که نسخه استاندارد گلکسی اس 25 در ابعاد 7.2×70.4×146.9 میلی‌متر ساخته می‌شود که یعنی کمی کوچکتر از گلکسی اس 24 است. اما اندازه نمایشگر تغییری نکرده و 6.17 اینچ است.

ابعاد دقیق گلکسی اس 25 پلاس و اولترا هنوز مشخص نیست؛ اما شایعه شده که نمایشگر گلکسی اس 25 پلاس کمی بزرگتر از اس 24 پلاس خواهد بود.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی سری گلکسی اس 25، اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود. البته سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده؛ اما با توجه به اینکه سری گلکسی اس 24 را در ژانویه 2024 معرفی کرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سری اس 25 نیز در همین بازه زمانی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر