راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سخنگوی شورای شهر تهران از ورود اولین محموله تاکسی و اتوبوس‌‌های برقی به کشور خبر داد

بر اساس اعلام سخنگوی شورای شهر تهران، اولین محموله تاکسی و اتوبوس‌‌های برقی وارد کشور شده است. او در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

خودروهای برقی از بدو ورودشان به‌دلیل نقش موثرشان در کاهش آلودگی‌های هوا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. از چند ماه پیش تاکنون اخبار زیادی در این خصوص منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

اولین محموله تاکسی و اتوبوس‌‌های برقی وارد کشور شد

حد.د یک ماه پیش بود که مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران، اعلام کرد که ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در پایتخت افزایش می‌یابد. کمی بعد هم خبر راه‌اندازی اولین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در اصفهان منتشر شد.

سخنگوی شورای شهر تهران از ورود اولین محموله تاکسی و اتوبوس‌‌های برقی به کشور خبر داد

 

حتی برای تشویق رانندگان به خرید تاکسی‌های برقی طرح‌های ویژه‌ای هم طرح‌های مختلفی اجرا شد. حدود یک ماه پیش مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از تخصیص وام 900 میلیون تومانی به خریداران تاکسی‌های برقی خبر داد.

اکنون سخنگوی شورای شهر تهران خبر ورود اولین محموله تاکسی و اتوبوس‌‌های برقی به کشور را اعلام کرده است. او در این باره می‌گوید:

اولین محموله تاکسی و اتوبوس‌‌های برقی وارد کشور شده‌ است. در شرایط ترافیکی و آلودگی هوای تهران، نباید این خودروها بیش از این در گمرک شهید رجایی خاک بخورند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر