راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رییس پلیس فتا پایتخت : فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی بازداشت شدند

رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری و شناسایی فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد. او در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد که طی بررسی‌های انجام شده، پلیس فتا موفق به شناسایی فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی شد. او در خصوص نحوه دستگیری این قانون‌شکنان توضیح داد: «طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع موادمخدر و انواع قرص های روانگردان می‌کنند.»

راهنمای خرید تکراتو

تعدادی از فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی دستگیر شدند

او در ادامه گفت:

کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد 10 صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موادمخدر می‌کردند شناسایی شدند. کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره‌گیری از روش‌های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آنها و پس از تشریفات قضایی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

رییس پلیس فتا پایتخت : فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی بازداشت شدند

طبق گفته‌های وی، بسیاری از این صفحات جعلی بوده و پس از دریافت وجه از کاربران، پاسخ آنها را نمی‌دادند. سرهنگ گودرزی افزود: «در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ انجام گردید بیش از سی کیلوگرم انواع موادمخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع موادمخدر کرده بودند مسدود شد.»

او در پایان خاطرنشان کرد:

هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن 096380 و یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir  گزارش کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر