راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آنر 300 احتمالا یک گوشی جمع‌وجور خوش‌قیمت خواهد بود

به‌نظر می‌رسد که آنر هم مثل ویوو می‌خواهد یک گوشی جمع‌وجور را روانه بازار کند. آنر 300 ظاهرا یک گوشی کامپکت خواهد بود که نسبت به سایر مدل‌های خانواده‌اش، با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود.

در بازاری که گوشی‌های بزرگ طرفداران زیادی دارند و مدل‌های پرو مکس و پلاس بیشتر می‌فروشند، برخی شرکت‌ها می‌خواهند گوشی‌های جمع‌وجور را به طرفداران‌شان ارائه کنند. ویوو به‌تازگی از گوشی ایکس 200 پرو مینی رونمایی کرد که یک گوشی کامپکت با مشخصات رده‌بالا است. حالا به نظر می‌رسد که آنر نیز در سری جدیدش، یک گزینه کامپکت را در نظر گرفته است. این در حالی‌ است که سامسونگ احتمالا به‌دلیل کاهش محبوبیت گوشی‌های کوچک، نسخه استاندارد گلکسی S26 را از سری پرچمدارش حذف خواهد کرد. اما برگردیم به آنر 300.

راهنمای خرید تکراتو

رقابت آنر 300 با مدل‌های کامپکت

به گزارش gizmochina، اسمارت پیکاچو یکی از افشاگران معروف است که به‌تازگی با انتشار پستی در ویبو، شایعه جدیدی را سر زبان‌ها انداخته. او مدعی شده که سری آنر 300، شامل یک گوشی کوچک و جمع‌وجور خواهد بود. هنوز اسم رسمی این مدل مشخص نشده؛ اما انتظار می‌رود که نسخه پایه‌ی سری رده‌بالای آنر 300 باشد.

رقابت آنر 300 با مدل‌های کامپکت

اگر آنر 300 همان گوشی جمع‌وجور جدید برند آنر باشد، پس با مدل‌های هم‌رده‌ای مثل موتورولا اج 50 نئو، پیکسل 7a و گلکسی S23 FE رقابت خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید، سری آنر 200 شامل نسخه استاندارد آنر 200، آنر 200 پرو، آنر 200 لایت و آنر 200 اسمارت بود. با توجه به اینکه سری آنر 200 در ماه مه معرفی شده، پیش‌بینی می‌شود که سری آنر 300 نیز در همین بازه زمانی و در بهار سال آینده رونمایی شوند. قطعا تا آن زمان، اخبار و گزارش‌های بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شوند.

محبوبیت گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچک نسبت به گذشته در حال کاهش است؛ حتی در بازار مدل‌های رده‌بالا. گلکسی اس 24 و آیفون 16 از معدود گوشی‌هایی هستند که طراحی جمع‌وجوری دارند. اینطور از شواهد پیداست، شرکت‌ها دوباره تلاش می‌کنند توجه مردم را به مدل‌های کوچکتر جلب کنند. البته، در نظر داشته باشید که خبر آنر 300 با طراحی کامپکت هنوز تایید نشده و ممکن است اخبار بعدی، این ادعا را رد کنند. اما نظر شما چیست؟ به گوشی‌های کوچک علاقه دارید یا اینکه گوشی‌های بزرگ را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر