راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا از نوجوانان در برابر اخاذی جنسی در اینستاگرام محافظت می‌کند

اخاذی جنسی از نوجوانان در اینستاگرام ، از مشکلاتیست که این رنج سنی با آن مواجه هستند. در این روش فرد مجرم با استفاده از عکس‌های فردی جذاب، یک پروافیل جعلی ایجاد می‌کند و با قربانیان دوست می‌شود. در ادامه، گفتگو تدریجا به مسائل جنسی کشیده شده و مجرم پس از مدتی عکس‌های صمیمانه‌تری از خود ارسال می‌کند و متعاقبا از قربانی می‌خواهد که او نیز همین کار را کند.

به‌گزارش 9to5mac، اینجاست که فرد مجرم شروع به اخاذی جنسی از نوجوانان می‌کند و او را تهدید می‌کند در صورت عدم ارسال عکس‌های بیشتر، عکس‌های قبلی را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. این جرم برای شمای خواننده که بزرگسال هستید شاید مسخره به نظر برسد؛ اما این نوع از اخاذی برای این محدوده سنی بسیار جدی بوده و حتی گاها منجر به خودکشی نیز شده است.

راهنمای خرید تکراتو

اخاذی جنسی از نوجوانان در اینستاگرام به یک مسئله جدی تبدیل شده است

واشنگتن پست گزارش کرده اینستاگرام قصد دارد اقدامات جدی در این خصوص انجام دهد که شامل هشدارهایی درباره‌ی اخاذی جنسی از نوجوانان و مخفی کردن فهرست دنبال‌کنندگان می‌شود. به این ترتیب کار برای مجرمان سخت‌تر خواهد شد تا نتوانند به راحتی قربانیان را تهدید کنند. بنابر اعلام متا، به نظر می‌رسد برخی گروه‌های سازمان‌یافته با یکدیگر همکاری کرده تا نوجوانان را مجبور به انتشار تصاویر برهنه از خود کنند.

برهمین اساس متا طی بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر کرده گفته که تنظیماتی اعمال کرده تا فهرست دنبال‌کنندگان نوجوانان از دسترس مجرمان بالقوه مخفی بماند تا امکان برقراری ارتباط با آنها در اینستاگرام محدود و دشوارتر شود. بعلاوه اینکه این تغییرات منابعی را به نوجوان معرفی می‌کند تا نسبت به اخاذی جنسی از نوجوانان در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی شناخت بیشتری پیدا کنند.

اخاذی جنسی از نوجوانان در اینستاگرام به یک مسئله جدی تبدیل شده است

ابزار جدید کتابخانه اجتماعی اینستاگرام دسترسی به پست‌ها و چت‌ها را آسان‌تر می‌کند

در گزارشی دیگر، یکی از توسعه‌دهندگان به‌نام الساندرو پالوتزی متوجه یک موضوع جالب شده؛ اینکه اینستاگرام در نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن ios یک ویژگی جدید به نام کتابخانه‌ی اجتماعی را اضافه کرده است. این قسمت به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی پست‌ها، ریلزها و محتوایی که پست یا در چت‌ها دریافت کرده‌اند دسترسی داشته باشند. بعلاوه این ویژگی دسترسی به مجموعه‌ها و لایک‌ها را نیز فراهم می‌کند.

این ویژگی قابلیت جستجو نیز دارد. برای این منظور آیکون ذره‌بینی در گوشه یکی از تصاویر نشان داده می‌شود که نشان از قابل جستجو بودن محتوا دارد. در این صورت کاربر می‌تواند سریع‌تر پست یا ریلزی که با دنبال آن است را پیدا کند

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر