راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل همچنان سرعت شارژ آیپد مینی 7 را محدود به 20 وات نگه می‌دارد

گواهینامه 3C چین گزارش کرده که سرعت شارژ آیپد مینی 7 اپل (iPad Mini 7) به مانند نسل گذشته خواهد بود و از 20 وات فراتر نمی‌رود.

به‌گزارش، این گزارش تایید می‌کند که مینی آیپد 7 اپل مدل A2996 از شارژر سریع 20 وات با خروجی برق 9 ولت و 2.22 آمپر پشتیبانی می‌کند که پیش‌تر در نسل ششم آیپد نیز وجود داشت.

راهنمای خرید تکراتو

بررسی محدودیت سرعت شارژ آیپد مینی 7 و تأثیر آن بر عمر باتری

نکته‌ای که در این گزارش جلب توجه می‌کند، اشاره به یک آداپتور 45 واتی است، بااینحال سرعت واقعی شارژاین نسل از آیپدها همان 20 وات باقی خواهد ماند. این میزان از شارژ برای جدیدترین نسل آیپد اپل کمی دور از انتظار بود و آن را از رقبا عقب می‌اندازد. به عنوان مثال وان‌پلاس پد 2 از شارژ سریع 67 وات بهره می‌برد و قیمت پایین‌تری هم دارد و به لحاظ امکاناتی می‌توان گفت چیزی از تبلت‌های اپل کم ندارد.

اپل همچنان سرعت شارژ آیپد مینی 7 را محدود به 20 وات نگه می‌دارد

آیپد مینی 6 که در سال 2021 معرفی شد مجهز به پورت USB-C بود که همین پورت باعث شد تا به سرعت شارژ 20 وات برسد؛ یعنی 8 وات بیشتر از نسل پنجم که پورت لایتنینگ داشت. آیپد ایر هم به مانند آیپد مینی سرعت شارژش به 20 وات محدود شده؛ بااینحال در برخی گزارش‌ها آمده که آیپد پرو می‌تواند به سرعت شارژ 30 وات برسد.

از آنجایی که شارژ سریع حرارت اضافی تولید می‌کند و به مرور به باتری آسیب زده و عمر آن را کم می‌کند؛ احتمالا باعث شده تا اپل تصمیم بگیرد برای بهینه‌تر کردن عمر باتری، سرعت شارژ را در محصولاتش محدود کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر