راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کاربران موتورولا زودتر از سامسونگی‌ها آپدیت اندروید 15 را دریافت کردند

آنطور که مشخص است سامسونگ امسال دیرتر از سایر رقبا اندروید 15 را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این بار موتورولا از غول فناوری کره‌ای پیشی گرفته است.

حدود سه هفته پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ویوو از رقبای قدری مانند سامسونگ و گوگل در انتشار اندروید 15 پیشی گرفته و پرچمداران خود را به سیستم‌عامل جدید مجهز کرده است. اکنون گزارش دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های موتورولا هم سیستم عامل جدید را دریافت کرده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

موتورولا اج 50 فیوژن اندروید 15 را دریافت کرد

غول فناوری کره‌ای تاکنون در انتشار سیستم عامل‌های جدید پیشتاز بود؛ اما به نظر می‌رسد توسعه رابط کاربری One UI 7 این شرکت را سخت درگیر کرده است. همانطور که می‌دانید انتشار نسخه‌ی بتای رابط کاربری جدید سامسونگ با تاخیر مواجه شده است. احتمالا همین موضوع باعث شده در انتشار اندروید 15 هم از رقیبان خود جا بماند.

اطلاعات جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که نشان می‌دهد، موتورولا نسخه بتای سیستم عامل جدید را برای موتورولا اج 50 فیوژن خود منتشر کرده است. آپدیت جدید حجم 1٫8 گیگابایتی و فرم‌ور V1UUI35H دارد. البته برخی از کاربران که از یکی دیگر از گوشی‌های این برند یعنی موتورولا اج 50 پرو استفاده می‌کنند، موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده‌اند.

یشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر