راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

یک ایرانی مسولیت بخش نظارت بر عملیات تسلا در آمریکا و اروپا را بر عهده گرفت

بر اساس اعلام بلومبرگ، ایلان ماسک، امید افشار یکی از افراد مورد اعتمادش را به عنوان مسول بخش نظارت بر عملیات تسلا در آمریکا و اروپا انتخاب کرد.

گزارش جدید بلومبرگ نشان می‌دهد که ایلان ماسک مسولیت بخش نظارت بر عملیات تسلا در آمریکا و اروپا را به امید افشار واگذار کرده است. افشار کارمند ایرانی شرکت تسلا که تاکنون در دفتر مدیرعامل مشغول به کار بود، وظایف جدیدی را بر عهده گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

امید افشار مسول بخش نظارت بر عملیات تسلا در آمریکا و اروپا شد

امید افشار سال 2017 به‌عنوان مدیر محصول وارد شرکت تسلا شد. او در سال 2022 به دلیل نقشش در خرید مصالح ساختمانی تحت نظارت داخلی قرار گرفت. افشار همچنین سابقه فعالیت در اسپیس‌ایکس و X را نیز در کارنامه خود دارد.

امید افشار مسول بخش نظارت بر عملیات تسلا در آمریکا و اروپا شد

همانطور که می‌دانید رویداد «We, Robot» تسلا چند روز پیش برگزار شد. در این رویداد این شرکت خودروهای خودران خود مانند سایرکپ و روبون را به نمایش گذاشت؛ اما آمارها نشان می‌دهند که معرفی‌های جدید این شرکت عواقب خوبی به دنبال نداشته و 9 درصد از سهام شرکت و حدود 15 میلیارد دلار از ثروت ایلان ماسک را یغما برده است.

گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که تسلا قبل از برگزاری رویدادش تغییرات دیگری را هم در برنامه داشته است. بر همین اساس آشوک الوسوامی اکنون معاون بخش Autopilot و نرم‌افزار هوش مصنوعی این شرکت است و میلان کواچ معاونت بخش ربات انسان‌نمای اپتیموس را بر عهده گرفته است.

در راستای تغییرات جدید تسلا، افشار نیز به عنوان یک معاون بر تولید و فروش این شرکت نظارت می‌کند و گزارش‌های خود را مستقیما به ماسک ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر