راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات بیشتری از نمایشگر، دوربین و مشخصات شیائومی 15 فاش شد

یکی از افشاگران معروف اطلاعات تازه‌ای از نمایشگر، تراشه، دوربین و به‌طور کلی، مشخصات شیائومی 15 فاش کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بسیاری از برندهای چینی، گوشی‌های خود را در سه ماهه‌ی چهارم سال معرفی می‌کنند. ویوو به‌تازگی از گوشی‌های ایکس 200، ایکس 200 پرو و پرو مینی رونمایی کرده است. پرچمداران اوپو و وان پلاس هم در راه هستند. اخباری درباره تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 هم به گوش می‌رسند. اما مهم‌ترین گوشی‌های پاییز امسال، سری پرچمدار شیائومی 15 هستند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، انتظار می‌رود گوشی‌های سری شیائومی 15 چند روز بعد از معرفی تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی شوند. گفته شده که این تراشه 21 اکتبر (30 مهر) رسما معرفی می‌شود. سامسونگ هم با انتشار یک ویدیو، از تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن در همین روز خبر داده است. اما برگردیم به شیائومی 15 که تا قبل از افشاگری اخیر، اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده بود.

مشخصات شیائومی 15

یوگش برار (Yogesh Brar) به‌تازگی جزئیاتی از مشخصات کلیدی شیائومی 15 را فاش کرده است. گزارش شده که این دستگاه هوشمند به نمایشگر 6.36 اینچ تخت AMOLED با رزولوشن 1.5K مجهز می‌شود. این همان اندازه و رزولوشنی است که قبلا در شیائومی 14 استفاده شده بود.

جزئیات بیشتری از نمایشگر، دوربین و مشخصات شیائومی 15 فاش شد

این افشاگر هیچ اشاره‌ای به روشنایی نمایشگر نکرده، اما در گزارش‌های قبلی آمده بود که این شیائومی 15 به پنل TCL Huaxing C9 مجهز می‌شود که روشنایی و دقت رنگ بسیار بالایی دارد. اگر این خبر درست باشد، روشنایی نمایشگر شیائومی 15 و 15 پرو بیشتر از سری شیائومی 14 خواهد بود. بد نیست اشاره کنیم که روشنایی نمایشگر شیائومی 14 زیر نور آفتاب به 1000 نیت و در زمان پخش محتوای HDR به 3000 نیت می‌رسد.

شیائومی 15 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 (اسنپدراگون 8 الیت) و باتری 5500 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌شود. این ظرفیت باتری، کمتر از چیزی‌است که رقیبان چینی از جمله اوپو فایند ایکس 8 و ویوو ایکس 200 پرو مینی ارائه می‌دهند؛ با این حال، از ظرفیت باتری 4610 میلی‌آمپر ساعت شیائومی 14 بیشتر است. این باتری 5500 احتمالا با توان 90 وات سیمی و 50 وات بی‌سیم شارژ می‌شود.

اما درباره دوربین شیائومی 15 باید گفت که احتمالا به دوربین 50 مگاپیکسل با سنسور OV50H و تله‌فوتوی 3.2x مجهز می‌شود. در اینجا باید اشاره کنیم که این سنسور، با دوربین 50 مگاپیکسل Light Fusion 900 که در شیائومی 14 استفاده شده بود، فرق دارد. سنسور OV50H عملکرد بهتری در نور کم و فوکوس خودکار ارائه می‌دهد. این سنسور 1/1.3 اینچی از تکنولوژی DCG برخوردار شده و سایز پیکسل‌های آن 1.2 میکرومتر است.

گزارش شده که شیائومی 15 به‌طور پیش‌فرض، رابط کاربری HyperOS 2.0 را مبتنی بر اندروید 15 اجرا می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 15 چیست؟ آیا این اسمارت‌فون با چنین مشخصاتی می‌تواند موفق‌تر از شیائومی 14 ظاهر شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر