راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: رندرهای گلکسی A36 طراحی ماژول دوربین متفاوت را نمایش می‌دهند

یکی از افشاگران معروف تصاویری از رندرهای گلکسی A36 را منتشر کرده که طراحی ماژول دوربین کاملا متفاوت از نسل قبلی را نمایش می‌دهند.

gsmarena گزارش کرده که سامسونگ احتمالا زبان طراحی گلکسی A36 (و احتمالا A56) را تغییر داده است و می‌خواهد رویکردی جدید را پیش بگیرد. این رندرهای سه‌بعدی به‌لطف Giznext و OnLeaks طراحی شده‌اند و نگاهی دقیق به طراحی احتمالی گلکسی آ 36 را ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی باریک و ماژول دوربین در رندرهای گلکسی A36

در این عکس‌ می‌بینیم که لنزهای دوربین روی یک جزیره دوربین با چیدمان عمودی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که در چند سال اخیر، لنزهای دوربین مستقیما در پنل پشتی جا می‌گرفتند تا برآمدگی به حداقل برسد.

طراحی باریک و ماژول دوربین در رندرهای گلکسی A36

سامسونگ احتمالا برخی مولفه‌های طراحی سری A را حفظ می‌کند. برای مثال، برجستگی قسمت کلیدهای پاور و تنظیم صدا شبیه به مدل‌های قبلی است. همچنین گفته می‌شود که گلکسی A36 پهنای کمتری نسبت به A35 خواهد داشت؛ 77.9 میلی‌متر در مقابل 78.0 میلی‌متر. میان رده جدید سامسونگ احتمالا بلندتر از نسل قبلی است و طول آن از 161.7 به 162.6 میلی‌متر می‌رسد.

سامسونگ می‌خواهد در گوشی میان رده گلکسی A36 از نمایشگر بزرگتر 6.64 اینچ استفاده کند و به همین دلیل، طراحی گوشی کمی کشیده‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد که ضخامت گوشی هم کمتر شده و از 8.2 میلی‌متر در A35 به 7.4 میلی‌متر می‌رسد. اگر برآمدگی دوربین را هم در نظر بگیریم، ضخامت گوشی 9.6 میلی‌متر می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری در دست نیست.

گلکسی A36 به‌تازگی در پلتفرم گیک‌بنچ مورد بررسی قرار گرفته است. این گوشی که اندروید 15 را اجرا می‌کرد، توانست امتیازهای 1060 و 3070 را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دریافت کند. مشخص نیست که سامسونگ از چه تراشه‌ای استفاده کرده؛ اما این احتمال وجود دارد گلکسی آ 36 را به اسنپدراگون 6 نسل 3 یا اسنپدراگون 7 اس نسل 2 مجهز کند. اگر این خبر درست باشد، یعنی سامسونگ دوباره تامین‌کننده‌ی تراشه‌ را تغییر داده. این کمپانی در A34 از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1080 و در A35 از تراشه ساخت خودش، یعنی اگزینوس 1380 استفاده کرده بود.

اما برگردیم به نمایشگر. پنل نمایشگر گلکسی A36 از نوع تخت خواهد بود و حاشیه‌ها در چهار طرف آن تقریبا یکسان هستند. به طور کلی، طراحی این گوشی از نمای جلو بسیار شبیه به گلکسی A35 است. اسکنر اثر انگشت نیز در لبه گوشی قرار نمی‌گیرد و احتمالا از سنسور زیر نمایشگر استفاده می‌شود.

هنوز چند ماه تا زمان معرفی گلکسی A36 باقی مانده و تا آن زمان، قطعا اخبار بیشتری منتشر می‌شوند. اما نظر شما درباره مشخصات احتمالی و رندرهای گلکسی A36 چیست؟ آیا این سبک طراحی می‌تواند توجه شما را جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر