راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ تکلیفش را با تراشه سری گلکسی اس 25 معلوم کرد

به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره تصمیم خود را درباره تراشه سری گلکسی اس 25 گرفته است و امسال برای تمام مدل‌ها از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده خواهد کرد.

سری گلکسی S25 به احتمال زیاد در ماه ژانویه 2025 معرفی می‌شوند. تاکنون اخبار و گزارش‌های زیادی درباره تراشه سری پرچمدار S منتشر شده است. برخی منابع به تراشه مدیاتک اشاره کردند و برخی دیگر مدعی شدند که سامسونگ هنوز از تراشه اگزینوس 2500 نا امید نشده. اما حالا یک منبع جدید گزارش کرده که گوشی‌های سامسونگ جدید به تراشه اسنپدراگون مجهز می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

Androidauthority به نقل از سایت کره‌ای hankyung گزارش داده که گوشی‌های خانواده گلکسی S25 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز می‌شوند. این وبسایت همچنین اعلام کرده است که TM Roh، یکی از مدیران ارشد سامسونگ قرار است برای شرکت در نشست اسنپدراگون به هاوایی سفر کند تا درباره قیمت تراشه‌های جدید با اعضای تیم فروش اسنپدراگون به نتیجه برسد.

سامسونگ تکلیفش را با تراشه سری گلکسی اس 25 معلوم کرد

پیش از این،‌ یکی از افشاگران درباره تراشه سری گلکسی اس 25 صحبت کرده بود و مدعی شد که سامسونگ در تمام مدل‌های پرچمدار امسال از تراشه اسنپدراگون استفاده می‌کند. اینطور که از شواهد پیداست، تراشه اگزینوس 2500 هنوز بازدهی لازم را ندارد.

در برخی گزارش‌ها آمده بود که سامسونگ با مشکلات عملکرد و بازدهی تراشه اگزینوس 2500 دست و پنجه نرم می‌کند. اعلام شد که تا پایان سه ماهه‌ی دوم 2024، بازدهی این تراشه کمتر از 20 درصد است و باید برای تولید نهایی به نرخ بازدهی 60 درصدی برسد. در آن زمان گفته می‌شد که سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نرخ بازدهی را بهبود ببخشد؛ اما براساس آخرین گزارش‌ها، تلاش سامسونگ به نتیجه نرسیده و اگزینوس 2500 به بازدهی مطلوب برای سری گلکسی اس 25 نرسیده است.

اینکه سری گلکسی اس 25 فقط با تراشه اسنپدراگون عرضه شوند، می‌تواند یک شمشیر دو لبه باشد. از طرفی، تراشه‌‌های اسنپدراگون در مقایسه با تراشه‌های اگزینوس، همیشه عملکرد بهتری داشتند. سامسونگ هم در چند سال اخیر، نسخه‌ای ویژه از این تراشه را در گوشی‌هایش به کار گرفته است. اما خبرها حاکی از آن هستند که قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 بسیار بالاتر از 8 نسل 3 است که می‌تواند به افزایش قیمت سری S یا کاهش ویژگی‌های آن منجر شود.

نظر شما درباره تراشه سری گلکسی S25 چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند بالاخره این چالش‌ها را پشت سر بگذارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر