راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رشد فروش آیفون 16 در چین ؛ آیفون 16 پرو و پرومکس ستاره فروش محصولات اپل

به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های اپل به واقیت تبدیل شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که فروش آیفون 16 در چین با استقبال مواجه شده است.

به گزارش reuters، محصولات جدید اپل موفق شده‌اند توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد فروش آیفون 16 در چین توانسته به نسبت محصولات سال 2023 این شرکت، رشد 20 درصدی را به همراه داشته باشد.

راهنمای خرید تکراتو

فروش آیفون 16 در چین رشد چشمگیری داشته است

فروش گوشی‌های هوشمند جدید اپل و هواوی، از 20 سپتامبر (30 شهریور 1403) در چین شروع شد. اپل فروش سه ماهه قبلی را به رقبا واگذار کرد؛ اما توانسته با عرضه محصولات جدیدش جایگاه خود را باز پس بگیرد.

رشد فروش آیفون 16 در چین ؛ آیفون 16 پرو و پرومکس ستاره فروش محصولات اپل

شرکت تحقیقاتی کانترپوینت در گزارش خود توضیح داد: «ما شاهد فروش بالای سری آیفون 16 در چین هستیم.» آنطور که این شرکت تحقیقاتی می‌گوید پرچمداران این مجموعه یعنی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، توانسته در دل کاربران جا باز کند. این محصولات به نسبت محصولات قبلی اپل در سال 2023، 44 درصد رشد بیشتر را به همراه داشته‌اند.

البته رویتز ادعا می‌کند که کاهش استقبال از مدل‌های پیشین این شرکت و ظهور محصولات جدیدی مانند سری میت و پیورا هواوی، باعث کاهش 2 درصدی محصولات اپل در کشور چین را نسبت به سال گذشته رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر