راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی خود را برای معرفی یک گوشی جمع‌وجور با مشخصات رده‌بالا آماده می‌کند

دیجیتال چت استیشن معروف در پست اخیر خود مدعی شده که ردمی در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک گوشی جمع‌وجور است که مشخصات رده‌بالایی دارد.

به گزارش gizmochina، ردمی احتمالا در ماه نوامبر (آبان تا اوایل آذر) از گوشی‌های ردمی K80 و K80 Pro رونمایی خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که این دو گوشی، تنها مدل‌هایی نیستند که ردمی برای آنها برنامه‌ریزی کرده است. افشاگر معروف مدعی شده که ردمی می‌خواهد یک مدل قاتل پرچمدار با طراحی جمع‌وجور را نیز معرفی کند.

راهنمای خرید تکراتو

گوشی جمع‌وجور و نیمه‌پرچمدار ردمی چه ویژگی‌‌هایی دارد؟

دو روز قبل بود که دیجیتال چت استیشن از مخاطبانش در ویبو پرسید: به نظر شما ردمی به گوشی رده بالا با نمایشگر کوچک نیاز دارد؟ اما دیروز در پستی دیگر مدعی شد که ردمی برای راه‌اندازی یک گوشی با نمایشگر کوچک 6.3 اینچ برنامه‌ریزی می‌کند. او همچنین مدعی شد که این گوشی علیرغم اندازه‌ی کوچکش، به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود.

ردمی خود را برای معرفی یک گوشی جمع‌وجور با مشخصات رده‌بالا آماده می‌کند

ابعاد کوچک گوشی به این معنی است که باید برخی ویژگی‌های رده‌بالا را کنار گذاشت. برای مثال، دیجیتال چت استیشن اشاره کرده که این گوشی ردمی به لنز تله فوتو مجهز نمی‌شود و از تکنولوژی شارژ وایرلس پشتیبانی نخواهد کرد. اما اعلام کرده که یک گوشی نیمه‌پرچمدار با عملکرد رده‌بالا خواهد بود.

به نظر می‌رسد که گرایش برندهای چینی به ساخت گوشی‌های جمع‌وجور در حال افزایش است. ویوو به‌تازگی از گوشی ویوو ایکس 200 پرو مینی رونمایی کرده که یک گوشی کامپکت با مشخصات رده‌بالا است. دیروز هم خبری درباره یک مدل کامپکت در سری آنر 300 منتشر شده بود.

دیجیتال چت استیشن قبلا اشاره کرده که 5 تولیدکننده‌ی برتر گوشی در حال ارزیابی گوشی‌های کوچک هستند و حالا به نظر می‌رسد که ردمی یکی از آنهاست. هنوز مشخص نیست که این عضو جمع‌وجور مربوط به کدام سری از گوشی‌های ردمی است. شاید سری ردمی K باشد و شاید هم مدل‌های رده‌بالای توربو.

اگر این مدل عضوی از خانواده ردمی K80 باشد، پس احتمالا در ماه نوامبر و همراه با گوشی‌‌های ردمی K80 و K80 Pro رونمایی می‌شود. گزارش شده که ردمی کا 80 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود. اما برای ردمی کا 80، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در نظر گرفته شده است.

یکی از مدیران ردمی به افزایش قیمت این مدل‌ها نسبت به نسل قبلی اشاره کرده است. ردمی K70 و K70 Pro به‌ترتیب با قیمت 355 و 465 دلار به فروش می‌رسند.

نظر شما درباره گرایش برندهای چینی به تولید گوشی‌های جمع‌وجور چیست؟ شما مدل‌های کامپکت را دوست دارید یا گوشی‌های بزرگ را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر