راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی 15 زودتر از آنچه تصور می‌کردیم در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

شیائومی خود را برای معرفی سری شیائومی 15 آماده می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این کمپانی محبوب چینی نمی‌خواهد روند سال‌های گذشته را در عرضه جهانی شیائومی 15 دنبال کند.

گوشی‌های شیائومی 15 و 15 پرو به‌زودی در چین معرفی و عرضه می‌شوند. شیائومی معمولا گوشی‌های پرچمدارش را چند ماه بعد از عرضه در چین، روانه بازارهای جهانی می‌کرد؛ اما حالا گزارش شده که تاریخ عرضه جهانی شیائومی 15، زودتر از چیزی‌است که تصور می‌کردیم. این خبر قطعا طرفداران شیائومی را خوشحال خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه جهانی شیائومی 15 زودتر از انتظارمان عرضه می‌شود

به گزارش xiaomitime، شیائومی اخیرا پایگاه داده‌ی GSMA را به‌روزرسانی کرده است. این موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره عرضه جهانی شیائومی 15 آغاز شود. این غول چینی هنوز هیچ خبری را به‌طور رسمی تایید نکرده؛ اما با توجه به به‌روزرسانی GSMA می‌توان پیش‌بینی کرد که شیائومی 15 زودتر از نسل‌های قبلی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. شیائومی 15 با شماره مدل 24129PN74G در این پایگاه داده دیده شده است.

عرضه جهانی شیائومی 15

همچنین، این احتمال وجود دارد که شیائومی 15 و شیائومی 15 اولترا کارشان را از کنگره جهانی موبایل MWC 2025 آغاز کنند که از 3 تا 6 مارس (12 تا 15 اسفند) برگزار می‌شود. اما با توجه به خبر جدید، بعید است که شیائومی عرضه جهانی را به ماه مارس موکول کند. مخصوصا با توجه به اینکه رقابت در بازار گوشی‌های پرچمدار چینی داغ‌تر شده و هر برندی سعی می‌کند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

شیائومی هنوز تاریخ دقیق معرفی سری شیائومی 15 را مشخص نکرده است. همچنین نمی‌دانیم که مدل اولترا هم در کنار مدل‌های استاندارد و پایه معرفی می‌شود یا نه. اما به محض انتشار گزارش‌های بیشتر، آنها را در بخش اخبار گوشی با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر