راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیاتی درباره رم و دوربین آیفون 17 پرو منتشر شد؛ اپل مدل‌های پرو را متمایز می‌کند

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از مشخصات رم و دوربین آیفون 17 پرو و پرو مکس منتشر شده که اخبار قبلی درباره این گوشی‌ها را تایید می‌کنند.

سری آیفون 17 به احتمال زیاد در اواخر تابستان سال آینده معرفی می‌شوند؛ با این حال،‌ اخبار و پیش‌بینی‌ها از مدت‌ها قبل شروع شده‌اند. جف پو (Jeff Pu) از تحلیلگران معروفی است که انتظارات خود از نسل بعدی آیفون‌ها را بیان کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش macrumors، جف پو در یک یادداشت تحقیقاتی با بانک سرمایه‌گذاری Haitong International، ادعای قبلی خود درباره دوربین آیفون 17 پرو و 17 پرو مکس را تکرار کرده است.

از رم و دوربین آیفون 17 پرو و پرو مکس چه می‌دانیم؟

جف پو مدعی شده که آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس به دوربین تله فوتوی 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی 24 مگاپیکسل مجهز می‌شوند. این در حالی است که دوربین تله فوتو و سلفی در گوشی‌های آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس، 12 مگاپیکسلی هستند.

جزئیاتی درباره رم و دوربین آیفون 17 پرو منتشر شد

او همچنین اعلام کرده که هر دو مدل پرو از سری آیفون 17 به رم 12 گیگابایت مجهز می‌شوند که یک ارتقاء چشمگیر نسبت به رم 8 گیگابایت در آیفون 16 پرو و پرو مکس است. این میزان افزایش حافظه برای عملکرد بهتر هوش مصنوعی Apple Intelligence و اجرای چندین برنامه به‌طور همزمان، ضروری است.

جف پو به طراحی داینامیک آیلند نیز اشاره کرده و معتقد است که این بریدگی در آیفون 17 پرو مکس باریک‌تر می‌شود؛ چون اپل می‌تواند از فلزات کوچکتری برای سیستم فیس‌آیدی استفاده کند. این اولین تغییر در اندازه داینامیک آیلند از زمان معرفی آن در آیفون 14 پرو و پرو مکس در سال 2022 به حساب می‌آید.

این تحلیلگر درباره چند ویژگی دیگر نیز توضیح داده و گفته است که اندازه نمایشگر مدل‌های پروی سری آیفون 17 تغییری نمی‌کند و مثل آیفون 16 پرو و پرو مکس، به‌ترتیب 6.3 و 6.9 اینچ خواهد بود. او همچنین اعلام کرده که اپل در این گوشی‌ها از تراشه A19 Pro استفاده می‌کند که بر مبنای فرایند 3 نانومتری TSMC ساخته می‌شوند.

نظر شما درباره مشخصات آیفون 17 پرو و پرو مکس چیست؟ آیا این گوشی‌ها ارزش خرید بالاتری نسبت به سری آیفون 16 خواهند داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر