راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آخرین قیمت انواع خودرو فردا موتورز امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ؛ از SX5 تا شاسی‌بلند سوبا

آخرین قیمت انواع خودرو فردا موتورز امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد، از جمله قیمت فردا SX5 که به ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده و شاسی‌بلند سوبا که با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار خودرو عرضه می‌شود.

در ۲۸ مهر ۱۴۰۳، جدیدترین قیمت‌های محصولات فردا موتورز منتشر شد. بر اساس این اعلام، قیمت فردا SX5 مدل ۱۴۰۳ به ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت فردا T5 مدل ۱۴۰۳ با ۱۰ میلیون تومان کاهش نسبت به هفته گذشته، ۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان ثبت شد.

راهنمای خرید تکراتو

شاسی‌بلند سوبا ۷ نفره فردا موتورز نیز هم‌اکنون در بازار خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود. در ادامه جدول آخرین قیمت انواع خودرو فردا موتورز امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳ را به طور کامل منتشر کرده‌ که پیشنهاد می‌کنیم آن را هم ببینید.

آخرین قیمت انواع خودرو فردا موتورز امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳

آخرین قیمت خودروهای فردا موتورز برای امروز، ۲۸ مهر ۱۴۰۳، اعلام شد. قیمت فردا SX5 مدل ۱۴۰۳ به ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فردا T5 مدل ۱۴۰۳ در هفته گذشته با ۱۰ میلیون تومان کاهش، به ۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان رسید.

شاسی‌بلند ۷ نفره سوبا از محصولات فردا موتورز، هم‌اکنون با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار خودرو به فروش می‌رسد. قیمت فردا ۵۱۱ نیز ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان ثبت شده است.

در بخش قیمت کارخانه‌ای، قیمت سوبا M4 صفر مدل ۱۴۰۲ برابر با ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. برای اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات کامل، می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

آخرین قیمت انواع خودرو فردا موتورز امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳

بیشتر بخوانید:

نظر شما نسبت به قیمت جدید محصولات فردا موتور در بازار امروز چیست؟ منظر نقطه نظرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر