راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندرهای آنر مجیک 7 و 7 پرو منتشر شد + عکس‌های واقعی

آنر خود را برای عرضه سری مجیک 7 آماده می‌کند. اکنون رندرهای آنر مجیک 7 و 7 پرو منتشر شده و کاربران را با طراحی این گوشی‌های هوشمند آشنا کند.

آنر قصد دارد تا اواخر ماه جاری سری جدید مجیک 7 خود را در چین معرفی کند. این تولیدکننده قبلا با انتشار تصاویری کاربران را با نمای جلویی گوشی‌های هوشمندش آشنا کرده بود. اکنون این برند رندرهای جدیدی منتشر کرده که ما را با طراحی پنل پشتی آشنا می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای آنر مجیک 7 و 7 پرو

رندرهای منتشر شده طراحی قاب‌ پشتی آنر مجیک 7 و 7 پرو را نشان می‌دهد. یک جزیره دوربین هشت ضلعی با حاشیه نقره‌ایی، خاکستری و طلایی در این تصاویر دیده می‌شود که سه دوربین و یک فلش LED را در خود جای داده است. در قسمت پایینی هم برند آنر دیده می‌شود.

دیجیتا چت استیشن، یکی از افشاگران معروف برخی از مشخصات این گوشی‌های هوشمند را با کاربران به اشتراک گذاشته است. طبق اعلام وی آنر برای نسخه پایه این مجموعه 512 گیگابایت و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. نسخه پرو هم احتمالا در سه گزینه 256 گیگابایت و 512 گیگابایت و یک ترابایتی عرضه می‌شود.

رابط کاربری جدیدآنر، MagicOS 9.0 در 23 اکتبر (2 آبان 1403) از راه می‌رسد انتظار می‌رود مجموعه جدید آنر، هم کمی بعد یعنی 30 اکتبر (9 آبان 1403) معرفی شود. البته آنر رسما تاریخ رونمایی را اعلام نکرده است.

انتظار می‌رود گوشی‌های جدید آنر به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت مجهز شوند. احتمالا دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر Omnivision OV50H و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX882 و دوربین سوم با وضوح بین 50 تا 200 مگاپیکسل با حسگر سامسونگ HP3 مشخصات دوربین آنر مجیک 7 را تکمیل کنند.

احتمالا این تولیدکننده نسخه استاندارد مجموعه خود را با نمایشگر OLED با وضوح 1.5K و نسخه پرو را با صفحه‌نمایش OLED با وضوح 2K عرضه کند. انرژی مجیک 7 پرو را یک باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 66 وات تامین می‌کند.

انتظار می‌رود استاندارد IP68/IP69 برای مقاومت در‌برابر گردو‌غبار و آب و حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر از نوع اولتراسونیک نقاط مشترک هردو عضو خانواده آنر مجیک 7 باشد. حتی ممکن است مدل پرو از قابلیت اتصال ماهواره‌ای هم بهره ببرد.

چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و خاکستری برای مدل و چهار رنگ طلایی، سفید، مشکی، آبی هم برای مدل استاندارد انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر