راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه ویژه‌ای از گلکسی زد فلیپ 6 گواهی TENAA را دریافت کرد + عکس

سامسونگ W25 Flip احتمالا نسخه‌ای ویژه از گلکسی زد فلیپ 6 است که اخیرا گواهی TENAA را دریافت کرده و عکس‌های آن نیز منتشر شده است.

اگر اخبار دنیای اسمارت‌فون و سامسونگ را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که این غول کره‌ای خود را برای برگزاری رویدادی در 21 اکتبر (30 مهر) آماده می‌کند. در این تاریخ احتمالا از گوشی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن رونمایی خواهد شد که نسخه‌ای ویژه و باریکتر از گلکسی زد فولد 6 است. به گزارش gsmarena، این گوشی تاشوی جدید احتمالا فقط در بازار چین و کره عرضه می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

حالا به نظر می‌رسد که یک گوشی سامسونگ دیگر نیز قرار است فقط در بازار چین و کره عرضه شود. سامسونگ W25 Flip از نظر طراحی پنل پشتی، تفاوت‌هایی با گلکسی زد فلیپ 6 دارد که در تصویر زیر کاملا قابل مشاهده است.

گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن ممکن است در بازار چین با اسم Samsung W25 عرضه شود. این گوشی با شماره مدل SM-W9025 و سامسونگ W25 Flip با شماره مدل SM-W7025 شناخته می‌شوند.

دابلیو 25 فلیپ از نظر ابعاد شبیه به زد فلیپ 6 خواهد بود؛ اما احتمالا به‌‌خاطر متریال مختلف، وزن بیشتری خواهد داشت (198 گرم). این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچ با رزولوشن 2640×1080 پیکسل مجهز می‌شود. نمایشگر کاور نیز 3.4 اینچی است. سامسونگ در این مدل تاشو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند که با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت جفت می‌شود. از دیگر مشخصات سامسونگ W25 Flip باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین دوم 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 10 مگاپیکسل اشاره کرد.

نظر شما درباره گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ چیست؟ آیا این مدل‌ها می‌توانند فروش موفق‌تری نسبت به زد فولد و فلیپ 6 در بازار چین داشته باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر