راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اولین تصاویر واقعی وان پلاس 13 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد [+ رنگبندی]

اولین تصاویر واقعی وان پلاس 13 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد. تصاویر منتشر شده علاوه‌بر رنگبندی ما را با جزییات این پرچمدار آشنا می‌کند.

وان پلاس معرفی پرچمدار جدیدش را در چین آغاز کرده است. تاریخ عرضه همچنان نامعلوم است؛ اما انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی وارد بازار چین شود. اکنون پیش‌ از عرضه رسمی، اولین تصاویر این گوشی هوشمند منتشر شده است. اوایل هفته اولین رندرهای وان پلاس 13 منتشر شد.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر واقعی وان پلاس 13 منتشر شد

به گزارش gizmochina، اکنون اولین تصاویر واقعی وان پلاس 13 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده و کاربران را با رنگبندی و جزییات این گوشی هوشمند آشنا می‌کند. در تصاویر منتشر شده بازهم یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود اما با تغییراتی جدید. وان پلاس در پرچمدار جدیدش دیگر جزیره دوربین را تا بدنه امتداده نداده است. بخش آشنایی که در اکثر گوشی‌های هوشمند این برند دیده می‌شد.

احتمالا سه رنگ سیاه، سفید و آبی تیره با جزیره دوربین سفید برای این گوشی هوشمند انتخاب شده است. تصاویر منتشر شده با تیزری که این شرکت منتشر کرده بود، همخوانی دارد. عبارت «هفته آینده می‌بینیم» در تیزر منتشر شده وان پلاس به چشم می‌خورد که خبر از عرضه قریب‌الوقوع می‌دهد.

شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی با هوشمند صفحه‌نمایش 6.8 اینچی BOE X2 LTPO امولد با حداکثر روشنایی 6000 و باتری عظیم 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی‌سیم مغناطیسی 50 واتی عرضه می‌شود. وان پلاس 13 استاندارد IP68/69 را نیز کسب کرده است بنابراین در برابر آب مقاوم است.

اولین تصاویر واقعی وان پلاس 13 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد [+رنگبندی]

حسگر اثر انگشت اولتراسونیک موجود در گوشی جدید وان‌پلاس، سریع‌تر و ایمن‌تر از سنسور نوری موجود در نسل قبلی عمل می‌کند. به لطف این سنسورها کاربران می‌توانند با دستان خیس و یا کثیف هم از گوشی خود استفاده کنند. این قابلیت تاکنون در گوشی‌های سطح بالایی مانند گلکسی S24 اولترا و پیکسل 9 پرو وجود داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند، پردازنده اسنپدراگون 8 الیت است. طبق گزارش‌های منتشر شده این تراشه، در برخی از جهات عملکرد بهتری از A18Pro اپل ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر