راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیفون اس ای 4 احتمالا در مدل‌های استاندارد و پلاس عرضه می‌شود [+ویدیو]

وبلاگ ژاپنی Macotakara به‌تازگی ویدیویی از دو ماکت آیفون اس ای 4 را در دو سایز مختلف با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد نسل بعدی آیفون SE را در دو ابعاد مختلف به بازار عرضه کند.

ماکت کوچک‌تر، طرحی شبیه به آیفون 14 دارد. این احتمالا اولین آیفون اس ای خواهد بود که از نمایشگر edge to edge، فیس‌‌آیدی و ناچ برخوردار می‌شود. این گوشی از یک تک دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد. همچنین، به نظر می‌رسد که اپل در این مدل هم مثل آیفون 14، از سوییچ قطع صدا استفاده کرده که کمی‌ کوچکتر از سوییچ آیفون 14 است. اندازه دکمه‌های تنظیم صدا هیچ تغییری نکرده است.

راهنمای خرید تکراتو

ماکت آیفون اس ای 4 چه اطلاعاتی را فاش می‌کند؟

در ویدیوی Macotakara، یک ماکت دیگر هم دیده می‌شود که ابعاد بزرگتری دارد. به گزارش phonearena، اپل تاکنون هیچ آیفونی شبیه به این را عرضه نکرده است. این دستگاه احتمالا به نمایشگر 6.5 اینچ مجهز شده است. تا به حال هیچ خبری درباره آیفون اس ای 4 پلاس منتشر نشده بود و اگر چنین خبری صحت داشته باشد، چندان منطقی نخواهد بود.

افشاگر ژاپنی توضیح داده که اپل هنوز تصمیم نگرفته که آیفون SE 4 را در دو سایز مختلف عرضه کند یا نه. پس به نظرم بهتر است روی مدل کوچکتر با نمایشگر 6.1 اینچ متمرکز بمانیم.

مشخصات آیفون اس ای 4

آیفون اس ای 4 از نمایشگر 6.1 اینچ برخوردار خواهد شد. این دستگاه اولین آیفون از سری SE است که در آن از پنل OLED استفاده می‌شود. وظیفه پردازش اصلی را در این گوشی، یک تراشه A18 برعهده خواهد داشت که براساس فرایند 3 نانومتری TSMC ساخته شده است. این همان تراشه‌ای است که در گوشی‌های آیفون 16 و 16 پلاس نیز به کار رفته.

ماکت آیفون اس ای 4 چه اطلاعاتی را فاش می‌کند؟

گفته می‌شود که پنل پشتی آیفون اس ای 4، میزبان یک تک دوربین 48 مگاپیکسل است. همچنین، این اسمارت‌فون احتمالا به مودم 5G خود اپل مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود که این گوشی آیفون در سه ماهه‌ی اول سال 2025 روانه بازار شود. آیفون اس ای 4 با رم 8 گیگابایت همراه خواهد شد که یعنی می‌تواند از هوش مصنوعی اپل اینتلیجنس پشتیبانی کند.

آیفون اس ای 3 با قیمت 429 دلار عرضه شد. اما با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته، پیش‌بینی می‌شود که قیمت آیفون اس ای 4 نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کند. اما اگر اپل بتواند قیمت پایه را زیر 500 دلار نگه‌دارد، فروش موفقی را تجربه خواهد کرد.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی ماکت آیفون اس ای 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر