راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

لوازم جانبی اوپو فایند X8 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی رونمایی شد

زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های پرچمدار فایند ایکس 8 اوپو باقی نمانده است. اما پیش از اعلام رسمی، این شرکت مهم‌ترین لوازم جانبی این گوشی‌ها را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی معرفی کرده است.

به‌گزارش gizmochina، لوازم جانبی که اوپو معرفی کرده شامل، یک قاب محافظ، یک پاوربانک و یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی می‌شود. بیایید جزئیات آن را با هم بررسی کنیم.

راهنمای خرید تکراتو

سه لوازم جانبی فایند ایکس 8 از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کنند

اوپو، سه لوازم جانبی مختلف که از فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کنند را معرفی کرده است. انتظار می‌رود این تکنولوژی در گوشی‌های پرچمدار آینده این شرکت بکار گرفته شده باشند. اولین محصول این مجموعه یک قاب محافظ جدید به نام Oppo Mag Case است که قابلیت پشتیبانی از شارژ مغناطیسی را دارد. در تیزری که اوپو به نمایش گذاشته، علاوه بر قاب محافظ، شارژ مغناطیسی AirVOOC 50W و پاوربانک مغناطیسی 80 وان نیز دیده می‌شوند.

رنگ‌بندی قاب Mag Cas اوپو فایند X8

به لطف پشتیبانی از شارژ مغناطیسی که قاب محافظ دارد، کاربران می‌توانند با چسباندن پاوربانک به پشت گوشی فایند ایکس 8، دستگاه را شارژ کنند. اخیرا اوپو یک آداپتور شارژ دو پورت SuperVOOC 120W و یک پاور بانک دیگر نیز به نمایش گذاشته است. انتظار می‌رود هردوی این محصولات همزمان با گوشی‌های پرچمدار فایند X8 و فایند X8 PRO عرضه شوند.

در ویدیویی که اوپو منتشر کرده، قاب Mag Cas در رنگ‌های مختلفی همچون سفید، مشکی، آبی و صورتی دیده می‌شوند. همانطور که می‌دانید پرچمداران فایند ایکس 8 اوپو که از شارژر بی‌سیم مغناطیسی هم پشتیبانی می‌کنند قرار است در 24 اکتبر (3 آبان 1403) با تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک روانه بازار شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر