راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فرصت فروش ویژه تانک ۳۰۰ وارداتی از ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ؛ شرایط فروش در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

فروش تانک ۳۰۰ آغاز شد. متقاضیان می‌توانند از ۲ تا ۷ آبان ۱۴۰۳ با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، پیش‌ثبت‌نام کرده و این شاسی بلند آفرودی را با قیمت علی‌الحساب ۲.۵ میلیارد تومان خریداری کنند. پیشنهاد می‌کنیم فرصت فروش ویژه تانک ۳۰۰ وارداتی از ۳۰ مهر ۱۴۰۳ را از دست ندهید.

شتابران خودرو با عرضه تانک ۳۰۰ به بازار ایران، فرصت خرید این شاسی بلند آفرودی را در سامانه وارداتی‌ها فراهم کرده است. از تاریخ ۲ تا ۷ آبان ۱۴۰۳، افرادی که تمایل دارند می‌توانند با واریز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود، برای پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت ابتدایی این خودرو در مبادی ورودی کشور ۲.۵ میلیارد تومان تعیین شده است و انتظار می‌رود قیمت نهایی آن به حدود ۳.۵ میلیارد تومان برسد. البته هنوز نمی‌توان به قطعیت گفت که قیمت این خودرو آفرودی چقدر خواهد شد، اما غیراز تعیین قیمت نهایی که باید منتظرش ماند، هزینه‌های جانبی خودرو مانند شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره نیز به بهای نهایی افزوده خواهد شد. حال ممکن است در زمان تحویل به خودرو به خریداران، این هزینه‌ها افزایش یافته باشند.

فرصت فروش ویژه تانک ۳۰۰ وارداتی از ۳۰ مهر ۱۴۰۳

شتابران خودرو که اخیراً تانک ۳۰۰ را به بازار ایران معرفی کرده است، اکنون عرضه این شاسی بلند آفرودی را در سامانه وارداتی‌ها آغاز کرده است. تانک ۳۰۰ با مشخصات فنی برجسته‌ای همچون قدرت موتور بالا، سیستم تعلیق پیشرفته و امکانات رفاهی مدرن طراحی شده است.

متقاضیان می‌توانند تا روز شنبه، ۵ آبان ۱۴۰۳، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود مسدود کنند. همچنین، دارندگان حساب‌های وکالتی از تاریخ ۲ تا ۷ آبان ۱۴۰۳، می‌توانند پیش‌ثبت‌نام و درخواست خرید تانک ۳۰۰ را ثبت کنند.

فرصت فروش ویژه تانک ۳۰۰ وارداتی از ۳۰ مهر ۱۴۰۳

نخستین عرضه تانک ۳۰۰ در سامانه Saleauto.ir انجام می‌شود و قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی کشور ۲.۵ میلیارد تومان تعیین شده است. به این ترتیب، انتظار می‌رود این شاسی بلند آفرودی با قیمت تمام‌شده نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان به خریداران ارائه شود.

شتابران خودرو، با سابقه‌ای قوی در زمینه عرضه خودروهای باکیفیت، اکنون در رقابت با دیگر برندهای آفرودی، محصولات خود را به بازار معرفی می‌کند. برای خریداران مهم است که به شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش این خودرو توجه کنند و از اطلاعات کامل درباره رقبای موجود در بازار نیز مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش تانک 30 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر