راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مسعود پزشکیان، قیمت نهایی بنزین را اعلام کرد ــ 8 هزار تومان نرخ نهایی /فیلم

مسعود پزشکیان امروز در صحن علنی مجلس، رسماً قیمت نهایی بنزین را برای سال آینده اعلام کرد. طبق گفته وی، بنزین لیتری 8 هزار تومان خواهد شد.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران، صبح امروز در صحن علنی مجلس حاضر شد. جلسه امروز مجلس پیرو لایحه بودجه سال 1404 برگزار و پزشکیان این لایحه را به رئیس مجلس تحویل داد.

راهنمای خرید تکراتو

پزشکان در بخشی از صحبت‌های خود به مصرف بنزین در سال 98 و مقایسه آن با سال جاری اشاره کرد و گفت که مصرف بنزین در سال جاری تا 40 درصد بیشتر از سال 98 بوده است. رئیس جمهور همچنین به واردات بنزین و قیمت واردات هر لیتر بنزین اشاره کرد و گفت: «بنزین وارداتی لیتری 30 الی 40 هزار تومان برای ما آب می‌خورد. جزئیات خبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.»

قیمت نهایی بنزین از سمت رئیس جمهور اعلام شد

دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور دولت چهاردهم، امروز لایحه بودجه 1404 را تقدیم مجلس کرد. چیزی که بیش از لایحه جدید نظر مخاطبین را جلب کرد، اعلام قیمت بنزین توسط رئیس جمهور بود.

به نقل از انتخاب؛ وی با بیان اینکه مضرف بنزین در سال 1403 تا 40 برابر بیشتر از سال 98 بوده استف گفت: «قیمت تمام شده و نهای بنزین 8 هزار تومان برای هر لیتر است.»

رئیس جمهور همچنین بیان کرد:

«قیمت هر لیتر بنزین وارداتی نیز 30 الی 40 هزار تومان است و در صورت ادامه وضع موجود باید برای سال آینده 130 هزار میلیارد بنزین وارد کنیم.»

اعلام قیمت بنزین به منزله افزایش قیمت بنزین برای سال آینده است. این در صورتی است که مسئولین بارها بر عدم افزایش بهای بنزین و دیگر حامل‌های انرژی تأکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش قیمت بنزین برای سال آینده جیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر