راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان – آبان 1403 | شرایط ثبت‌نام بانک مهر

فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان در بانک مهر ایران فراهم شد. این وام نرخ سود بسیار پایینی داشته و شرایط دریافت آن آسان است.

بانوان عزیز، فرصت ویژه‌ای برای دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک مهر ایران فراهم شده است. با افتتاح حساب و واریز ماهانه 800 هزار تومان، می‌توانید در مدت کوتاهی وام خود را دریافت کنید. این تسهیلات با شرایط آسان و دوره بازپرداخت مناسب، به شما کمک می‌کند تا به اهداف مالی خود برسید.

راهنمای خرید تکراتو

نرخ سود این وام 0 درصد اما کارمزدی 4 درصدی دارد. اینگونه شرایط برای دریافت هرگونه تسهیلات در اکثر بانکهای کشور، یافت نمی‌‎شود. برای اطلاعات بیشتر درباره مراحل ثبت‌نام و شرایط، با ما همراه باشید!

فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان

در طرح تسهیلاتی اندوخته بانوان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانوان متقاضی می‌توانند با افتتاح حساب ویژه و واریز ماهانه 800 هزار تومان، پس از گذشت حداقل 4 ماه، به دریافت وام اقدام کنند. سقف این وام تا 100 میلیون تومان تعیین شده و دوره بازپرداخت آن بسته به مبلغ وام، بین 24 تا 36 ماه متغیر خواهد بود.

فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان
فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان

مراحل و شرایط دریافت تسهیلات اندوخته بانوان به چه صورت است؟

برای دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران، نخست باید حساب سپرده اندوخته بانوان را افتتاح کنید. سپس با واریز ماهانه 800 هزار تومان به مدت حداقل 4 ماه در این حساب، واجد شرایط دریافت وام خواهید بود. همچنین باید توجه داشته باشید که پرداخت اندوخته باید همزمان با اقساط وام‌های مراحل قبلی صورت گیرد. لازم به ذکر است که متقاضیان نباید چک برگشتی یا بدهی به بانک داشته باشند.

این تسهیلات به صورت وام‌های 10 تا 100 میلیون تومانی و در 4 مرحله به شکل زیر پرداخت می‌شود:

  1. مبلغ 10 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 24 ماهه به شما داده می‌شود.
  2. این مبلغ به 36 میلیون تومان افزایش می‌یابد و همچنان با مدت بازپرداخت 24 ماهه خواهد بود. پس از تسویه مرحله دوم،
  3. وام مرحله سوم به مبلغ 56 میلیون تومان و با دوره بازپرداخت 36 ماهه به شما اعطا می‌شود.
  4. افرادی که مراحل قبل را به خوبی تسویه کرده‌اند، می‌توانند مبلغ 100 میلیون تومان را با مدت بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند.
فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان
فرصت ویژه ثبت‌ نام وام 100 میلیون تومانی برای بانوان

جزئیات مبلغ اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران

برای وام‌گیرندگانی که مرحله اول را دریافت کرده‌اند، مبلغ اقساط به صورت ماهانه 454 هزار تومان برای مدت 24 ماه تعیین شده است. همچنین برای مرحله آخر که وام 100 میلیون تومانی است، قسط ماهانه به مبلغ سه میلیون و 30 هزار تومان محاسبه می‌شود. در مجموع، وام‌گیرنده باید در پایان مرحله آخر مبلغ 108 میلیون و 300 هزار تومان را به بانک پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت این وام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا شما برای دریافت 100 میلیون تومان وام بانک مهر ایران اقدام کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در خصوص این وام با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر