راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دو عضو جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی معرفی شدند – ثبت‌نام آغاز شد! (۳ آبان ۱۴۰۳)

دو عضو جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی معرفی شدند. یک خودرو از ژاپن و دیگری از چین؛ ثبت‌نام برای این خودروها نیز آغاز شده است.

با اضافه شدن دو عضو جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی حالا تعداد خودروهای حاضر در لیست به 20 مدل خودرو رسید. این دو خودرو از برندهای مشهور ژاپنی و چینی هستند که تاکنون در طرح‌های فروش پیشین شرکت‌های واردکننده عرضه شده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

ثبت‌نام در دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه مخصوص این خودروها، از روز گذشته چهارشنبه، 2 آبان 1403 آغاز شده و تا ساعت 23:59 دقیقه روز دوشنبه، 7 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. با ذکر این نکته، متقاضیان باید توجه داشته باشند که پیش‌نیاز اصلی طرح، افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانکهای عامل طرف قرارداد بوده و ثبت‌نام پس از گذشت 24 ساعت از افتتاح حساب امکان‌پذیر است.

معرفی دو عضو جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر از اضافه شدن دو خودرو جدید، Mitsubishi Outlander و V_ONLINE_DDi، به فهرست خودروهای قابل انتخاب داده است. اکنون متقاضیان می‌توانند از میان ۲۰ خودرو گزینه‌های خود را انتخاب کنند. ثبت‌نام از چهارشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۳، آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳، ادامه دارد. در این مدت، افراد واجد شرایط می‌توانند 5 اولویت از محصولات موجود را انتخاب کنند.

معرفی دو عضو جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

برای ثبت‌نام، متقاضیان باید تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه، ۵ آبان ۱۴۰۳، یکی از حساب‌های خود را با مبلغ ۵ میلیارد ریال نزد بانک‌های تعیین‌شده مسدود کنند. مهدی تقدسی، مدیر سامانه خودروها، اعلام کرده که بیش از ۶۰۰۰ خودروی جدید به گمرک کشور وارد شده‌اند و در صورت عدم وجود مشکل، به سرعت قابل تحویل خواهند بود.

در هنگام صدور فاکتور نهایی، هزینه‌های اضافی مانند مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و هزینه حمل به قیمت خودرو اضافه می‌شود. همچنین، افرادی که در مراحل قبلی خودرو انتخاب کرده‌اند، در این مرحله نمی‌توانند دوباره خودرو انتخاب کنند. اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان نیز به نهادهای مربوطه ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش خودروهای وارداتی و خودروهای اضافه شده به لیست چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر